Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een e-mailadres aanmaken met een eigen naam achter de @?

• 22 december 2022
  • 3 reacties
  • 335 keer bekeken

Graag wil ik een mailadres toevoegen met een eigen verzonnen naam achter de @. Dus niet kpnmail, hetnet etc achter de @ maar een eigen verzonnen naam. Is dit mogelijk bij kpn? 

Benieuwd naar jullie reactie. 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @gretha123 

Zomaar een eigen verzonnen domeinnaam toevoegen kan i.d.d. niet.

Wat je wel kan doen is ergens anders alleen een domeinnaam registreren, die koppelen bij KPN en dan kan je jouw eigen domeinnaam wel gebruiken om email adressen bij KPN aan te maken.

Zie:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 22 december 2022

Nee. Dat kan niet bij KPN. Dat zult u bijvoorbeeld bij https://www.mijndomein.nl/ moeten doen. Of andere webhost. KPN bied zoiets niet aan.

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 22 december 2022

Hallo @gretha123 

Zomaar een eigen verzonnen domeinnaam toevoegen kan i.d.d. niet.

Wat je wel kan doen is ergens anders alleen een domeinnaam registreren, die koppelen bij KPN en dan kan je jouw eigen domeinnaam wel gebruiken om email adressen bij KPN aan te maken.

Zie:

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 186 reacties
  • 22 december 2022

Voordeel van een eigen domain met email is dat je dan bij overstap van internet provider je dan niet aan iedereen en wijziging hoeft te sturen. Dat geldt ook voor gmail msmail ed. Die laatste zijn wel "gratis", maar je levert wel je privacy in.

Ik zat voor mijn domein met email bij versio. Maar vanwege prijsverhoging nu over naar soverin.net.

Bij die laatste vind ik het wel beter. 

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic