Skip to main content
Beantwoord

Mail aliassen niet beschikbaar, kunnen ze vrijgegeven worden

• 8 januari 2024
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo ik heb een 2 tal mail aliassen van 1 van mijn mailbox gehaald, en wil deze aan een andere toevoegen. Kan iemand van KPN deze misschien vrijgeven want ze zijn nu niet meer beschikbaar.

Beste antwoord door RBxx

Dat kan direct door klantenservice op 0800-0402 geregeld worden. Hier op het forum kan een reactie enkele dagen duren.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17523 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2024

Dat kan direct door klantenservice op 0800-0402 geregeld worden. Hier op het forum kan een reactie enkele dagen duren.

• Auteur
  • 40 reacties
  • 8 januari 2024

Dat mag ik heb wel geduld

xs4allklant schreef:

Hallo ik heb een 2 tal mail aliassen van 1 van mijn mailbox gehaald, en wil deze aan een andere toevoegen. Kan iemand van KPN deze misschien vrijgeven want ze zijn nu niet meer beschikbaar.

Kan dat überhaupt wel ? Ik bedoel, als ze niet meer beschikbaar zijn betekend dat toch gewoon dat iemand anders ze nu in gebruik heeft genomen, en jij ze niet meer kan ‘afnemen’ van de persoon die ze nu heeft ? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt ?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17523 reacties
  • 8 januari 2024

Nee @MaartenHoes , als je een e-mailadres verwijdert, dan zet KPN er een reservering op.
Juist om dat “afnemen” te voorkomen. Die reservering duurt normaal 3 maanden, maar kan eerder verwijderd worden op verzoek van de originele gebruiker. Die moet hem dan wel direct oppakken om verlies te voorkomen.

RBxx schreef:

Nee @MaartenHoes , als je een e-mailadres verwijdert, dan zet KPN er een reservering op.
Juist om dat “afnemen” te voorkomen. Die reservering duurt normaal 3 maanden, maar kan eerder verwijderd worden op verzoek van de originele gebruiker. Die moet hem dan wel direct oppakken om verlies te voorkomen.

Ah. Thanks voor de info.

• Auteur
  • 40 reacties
  • 8 januari 2024

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8151 reacties
  • 8 januari 2024
xs4allklant schreef:

Vul dan in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer, laatste 3 cijfers IBAN en de mailadressen in waar het om gaat @xs4allklant , dan pakt een moderator dit binnen enkele dagen op.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 9 januari 2024

@xs4allklant, ik heb de reserveringen eraf gegooid. Je kan ze weer toevoegen waar je wilt. :)