Beste,
20 december een internet/tv abonnement afgesloten, volgens de KPN website zonder eenmalige activatiekosten, zie 1e bijlage.

Echter, op het contract stonden deze kosten opeens wel benoemd en door onoplettendheid gewoon doorgeklikt.

Op de 1e factuur dus ook “netjes” 25 euro in rekening gebracht, volgens contract maar niet volgens de aanbieding.
Toen ik medewerker hier op 14-02 over belde werd aangegeven dat er “nooit korting wordt gegeven op eenmalige kosten, dus dat kan niet kloppen", in feite wordt ik hier voor leugenaar uitgemaakt. Maar ja, via de telefoon kun je bewijslast niet delen. Perplex heb ik de beste man een goede dag gewenst en opgehangen. Tevens kon een ander simpel probleem ook niet verholpen worden, wat tijdens een 2e belletje met een andere medewerker opeens wel gemakkelijk kon (combivoordeel op 2e mobiel niet toegepast, of ik eerst mobiel.nl kon benaderen of dat contract wel klopte), dus mijn vertrouwen in de eerste medewerker is wel weg.
Graag zie ik tegemoetkoming voor de in mijn ogen onterecht berekende activatiekosten, tevens zou een excuus voor je klanten voor leugenaars uitmaken ook wel op zijn plaats zijn.
Mvg.