De factuur over de maand januari is anders dan voorgaande maanden zonder dat ik (me bewust ben) een wijziging te hebben aangevraagd. Op het factuur staat nu ineens de post “Elke maand 10 GB extra” en wordt daarvoor euro 1,25 in rekening gebracht. Betreft een (niet gewenste) optie op een lopend Hussel abonnement. Deze optie wordt dubbel in rekening gebracht en slechts 1 keer als korting gecrediteerd, waardoor mijn totale rekening nu nog steeds euro 1,25 euro te hoog lijkt. Zie ik iets over het hoofd? Kan eenzijdig dit worden toegevoegd en dan ook in rekning worden gebracht?
Factuur € 1,25 hoger door 10GB extra data
Beste antwoord door Herbz
Het zal met deze actie van KPN te maken hebben: Wijziging databundel mobiel 2025 | KPN
Als het goed is heb je daar wel een email over ontvangen. Je krijgt ongevraagd extra data waarvoor je moet betalen. Dit is een geldige reden om je contract te ontbinden. Maar in de meeste gevallen gaat het om klanten die toch niet meer binnen een jaarcontract zitten. En dus toch al maar een maand opzeg termijn hebben. De meeste klanten die dit krijgen hebben er niet zoveel aan, maar zitten in een oudere abonnements structuur waar KPN waarschijnlijk wat meer aan wil verdienen.
Als het goed is kost het je dus maandelijks 1,25 extra. Maar op mijn factuur hebben ze ook al lopen rommelen met 2x in rekening brengen en dan 1x crediteren. Dus dat is wel iets om in de gaten te houden..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.