Kreeg vandaag een herinnering dat ik KPN TV+ Box en modem nog retour moet sturen.
De KPN TV Box is retour gestuurd (retourbewijs bezorgd bij KPN 23-07-2025 03:00).
Het modem is niet retour gestuurd in overleg met KPN. Bij het aanmaken van een bestelling, kwam er een vervolg actie mee, dat ik mijn modem om geruild zou moeten worden, voor Fritz!box. Waarom kan ik niet uitleggen en de medewerker van KPN kon dit ook niet verklaren. Ik zou een Fritz!box gaan ontvangen en die om moeten ruilen voor een Fritz!Box die ik al heb.
(zou best kunnen dat het KPN systeem een KPN modem verwacht , maar zo werd het niet uitgelegd). De KPN medewerker gaf mij aan om het nieuw toegezonden FritzBox modem te weigeren en gelijk retour te sturen(dus NIET omruilen met het modem wat ik al heb).
Op 21 juli kreeg bericht van PostNL dat ik toegestuurde pakket met FritzBox op kon halen, in overleg is pakket ingeboekt en gelijk weer uitgeboekt als retourzending. Volgens retourbewijs (bezorgd bij KPN 23-07-2025 03:00).
Er is destijds toen ik belde vanwege onverwachte modem omruil actie, ook een aantekening van gemaakt wat er is afgesproken.
Anyway toch een herinnering, systemen zijn hardnekkig en voeren vaak uit wat er is vastgelegd in het systeem, dus dan kan de afhandeling wel eens mis gaan.
Denk ook dat de basis moet zijn dat je kan volgen waarom het systeem iets doet(waarom die modem omruil?) dan kan je er goed op reageren, en is de kans groter dat het administratief ook goed wordt afgehandeld.
Hoop dat iemand van KPN iets kan met dit bericht zodat er in het systeem terecht komt dat ik geen apparatuur meer hoef terug te sturen.
!--startfragment>
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
!--endfragment>