Wat ik me afvraag, voor de mobiele diensten die we afnemen: 2 keer 0gb en onbeperkt bellen/sms+ 1 keer onbeperkt internet en 150sms/bellen. Deze zijn vorig jaar afgesloten.
Daar betalen we 13,50 2 keer voor en 1 keer 25 euro. Nu is de inflatie '’correctie'’ gekomen. Nu betalen we dus 14,43 2 keer en 1 keer 26,89 euro per maand. dat is dus voor 2 abonnementen een prijsverhoging van 1 euro per maand en voor de abonnement van 25 euro bijna 2 euro per maand meer. Ik vind dat toch wel best veel. Ik snap dat dingen duurder worden maar dit vind ik gortig.
Wat ik dan nog vreemder is dat als ik een nieuw abonnement neem of verleng dan kan ik weer dezelfde prijs betalen al voorheen omdat ik een nieuw contract aan ga… en dan opeens is de inflatie correctie geen issue meer blijkbaar? want die prijzen zijn hetzelfde als die van 2021...🤔 want anders zou kpn toch de nieuwe sim only abonnementen voor een hogere prijs aanbieden toch als inflatie zo een issue is?
Dus waarom wordt die inflatie ingevoerd als KPN toch nieuwe abonnementen aanbiedt die je goedkoper kan krijgen dan de huidige inflatie cijfers? Dit komt over alsof de inflatie wordt ingevoerd om er op te verdienen.. want ik heb even nagecheckt op de huidige abonnementsvorm en deze wijkt niet af van een nieuw contract.