Beste KPN
Ik overweeg mijn abonnement na bijna 10 jaar te stoppen, ik vindt het bizar als ik bel om mijn internet te verhogen te horen krijg dat mijn huidig abo al tijdje niet meer bestaat 2020 en ik dus al tijdje goedkoper had gekund maar dit niet wist omdat jullie hier niet proactief naar vaste klanten communiceren maar wel flink reclame en advertenties doen voor nieuwe potentieel klanten maar behoud van huidige klanten daar doen jullie niks mee wat ik jammer vindt.
waarschijnlijk is dit wel jullie verdien model zo snel mogelijk nieuwe klanten aantrekken voor 12 maanden en wat ze daarna doen maakt niet uit jullie krijgen toch weer iedere jaar nieuwe bij, omdat jullie ze weer verleiden met mooie tijdelijke actie.
Ik betaal al bijna 10 jaar 90 euro voor 500/500 terwijl je als nieuwe klant nu 1Gbit/1Gbit voor actie van 35 euro voor 12 maanden betaald
zie mijn factuur hier onder
als ik kidspakket en 2 ontvangers weglaat dan komt het op 90 euro

Terwijl een vriend van mij vorige week een nieuwe abonnement afsloot bij kpn voor maar 35 euro voor 12 maanden zie hier onder factuur

KPN kun je mij uitleggen waar het mis gaat hier in? doe ik iets verkeerd of klopt het wat ik zeg kun je dan beter iedere jaar dan maar overstappen van leverancier, wat ik echt onzin vindt en zonde ieder zijn tijd en moeite
Kunnen jullie hier nog iets meedoen zo ja graag mij contacten anders stap ik gewoon over naar een ander leverancier die hier wellicht anders mee omgaat hoop ik.