Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een retourdoos krijgen?

• 7 augustus 2025
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik wil een retour doos hebben om de apparatuur in terug te sturen. Kan die worden opgestuurd svp?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@SanderIphone ,

Sinds 1 juli 2025 krijg je niet altijd meer een retourdoos. 

De nieuwe regels:

Retourdoos of e-mail met streepjescode

Heb je je abonnement aangepast, of ga je verhuizen, en krijg je nieuwe apparatuur? Of annuleer je een aanvraag en heb je al apparatuur ontvangen? Vanaf 1 juli ‘25 ontvang je dan een e-mail met een streepjescode. Laat de code bij een PostNL punt scannen, en zij printen gratis een verzendlabel voor je.

In andere situaties, zoals bij een opzegging of als je je abonnement wijzigt maar geen nieuwe apparatuur krijgt, krijg je een retourdoos van ons toegestuurd.

bron: 

Bekijk origineel

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11470 reacties
  • 7 augustus 2025

Beste ​@SanderIphone je kunt iedere passende doos nemen, die je maar wilt, vaak gratis te krijgen bij de supermarkten.

• Auteur
  • Topper
  • 17 reacties
  • 7 augustus 2025

Dat weet ik maar ik wil van kpn een retour doos ontvangen 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 11470 reacties
  • 7 augustus 2025
SanderIphone schreef:

Dat weet ik maar ik wil van kpn een retour doos ontvangen 

Als je een brief van KPN hebt ontvangen met het verzoek bepaalde spullen retour te sturen zonder een bijkgaande doos, zul je een eigen doos kunnen gebruiken.

Heb je nog geen brief van KPN ontvangen omtrent retouren, wacht dan de brief af inclusief eventuele retourdoos ​@SanderIphone 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38718 reacties
  • Antwoord
  • 7 augustus 2025

Hallo ​@SanderIphone ,

Sinds 1 juli 2025 krijg je niet altijd meer een retourdoos. 

De nieuwe regels:

Retourdoos of e-mail met streepjescode

Heb je je abonnement aangepast, of ga je verhuizen, en krijg je nieuwe apparatuur? Of annuleer je een aanvraag en heb je al apparatuur ontvangen? Vanaf 1 juli ‘25 ontvang je dan een e-mail met een streepjescode. Laat de code bij een PostNL punt scannen, en zij printen gratis een verzendlabel voor je.

In andere situaties, zoals bij een opzegging of als je je abonnement wijzigt maar geen nieuwe apparatuur krijgt, krijg je een retourdoos van ons toegestuurd.

bron: 

• Auteur
  • Topper
  • 17 reacties
  • 7 augustus 2025

Ik heb mijn abonnement opgezegd dus verwacht een retour doos van kpn. Kan die opgestuurd worden kpn?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15791 reacties
  • 11 augustus 2025

Hi ​@SanderIphone, als je abonnement helemaal op is gezegd, zal je uiterlijk 14 dagen na de einddatum van je abonnement een retourdoos van ons ontvangen. Mocht die periode al voorbij zijn en je hebt nog niks ontvangen, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan bij de bezorging.

Een nieuwe retourdoos kan aangevraagd worden via de klantenservice. Dit kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!

Reageer

✕

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic