Skip to main content
Beantwoord

Mijn bestelling staat nog op geannuleerd en nieuwe bestelling is niet zichtbaar

• 24 January 2025
  • 14 reacties
  • 26 keer bekeken

Mijn bestelling staat nog op geannuleerd en nieuwe bestelling niet zichtbaar. Ik heb al een paar keer gebeld maar die geven alleen aan dat ze mijn nieuwe bestelling wel zien.

Dat is mooi maar ik wil hem ook via mijn kpn kunnen volgen.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Jos van Bragt schreef:

Mag toch hopen dat ze het opsturen 

Hoi ​@Jos van Bragt 

Ik weet uit eigen ervaring, dat je bij de bevestiging ook een track en trace code krijgt, zodat je de verzending kunt volgen en dus precies weet wanneer het modem op een PostNL punt voor je klaar ligt.

Ik heb een keer een TV-ontvanger moeten omruilen, was net klant geworden bij KPN, en kreeg toen keurig een mail met daarin een track en trace code.
Op het moment dat hij klaar ligt op het PostNL punt, kun je het modem ophalen.

Bekijk origineel

14 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Hoi ​@Jos van Bragt 

Je bestelling kun jezelf inzien en volgen via de volgende links, afhankelijk van wat je hebt besteld.

Thuis producten en diensten: Internet, tv en bellen

Mobiele producten: Mobiele telefoon of Sim Only

Log in mijn je KPN ID inloggegevens en je ziet gelijk de status van je bestelling.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 25 januari 2025
Michel.uit.Arnhem schreef:

Hoi ​@Jos van Bragt 

Je bestelling kun jezelf inzien en volgen via de volgende links, afhankelijk van wat je hebt besteld.

Thuis producten en diensten: Internet, tv en bellen

Mobiele producten: Mobiele telefoon of Sim Only

Log in mijn je KPN ID inloggegevens en je ziet gelijk de status van je bestelling.

Hoi,

Wat ik zeg, ik zie via deze link mijn vorige geannuleerde bestelling staan. Mijn nieuwe die ze bij de KPN wel kunnen zien, zie ik niet. Ik weet dus niet wanneer zijn de Experia box opsturen etc.. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 35723 reacties
  • 25 januari 2025
Jos van Bragt schreef:
Michel.uit.Arnhem schreef:

Ik weet dus niet wanneer zijn de Experia box opsturen etc.. 

Hallo ​@Jos van Bragt ,

Je ontvangt vanzelf een sms of een e-mail als de Experiabox klaar ligt op het ophaalpunt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 januari 2025

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Jos van Bragt schreef:

Hoi ​@Jos van Bragt 

Ik weet uit eigen ervaring, dat je bij de bevestiging ook een track en trace code krijgt, zodat je de verzending kunt volgen en dus precies weet wanneer het modem op een PostNL punt voor je klaar ligt.

Ik heb een keer een TV-ontvanger moeten omruilen, was net klant geworden bij KPN, en kreeg toen keurig een mail met daarin een track en trace code.
Op het moment dat hij klaar ligt op het PostNL punt, kun je het modem ophalen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7215 reacties
  • 27 januari 2025

Hoi ​@Jos van Bragt , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Wat ​@Michel.uit.Arnhem hierboven aangeeft, klopt helemaal hoor. Omdat er eerder een order is geannuleerd, kan het iets langer duren voordat je 'nieuwe' bestelling weer zichtbaar is. Houd je mail dus vooral goed in de gaten en dan verwacht ik verder geen problemen. Mocht je tussentijds toch vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het ons dan gerust weten :) 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 januari 2025

​@Jan van KPN Hoi,

Waarom kan dit niet, bestelling is op 6 januari ‘25 gedaan.  Telefonisch zegt men dat de glasvezel 6 februari actief wordt. Ons bedrijfstelefoonnummer zou dan van Ziggo ook overgaan. Lastig als ik geen updates zie.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7215 reacties
  • 28 januari 2025

Begrijp ik helemaal dat dit lastig is ​@Jos van Bragt!

Zou jij je profiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik eens met je mee gaan kijken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 28 januari 2025

​@Jan van KPN zover ik weet ingevuld. Het gaat om bestelling S7831592

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7215 reacties
  • 29 januari 2025

Goedemorgen ​@Jos van Bragt en bedankt voor het invullen van je profiel!

Is jouw woning al aangesloten op glasvezel? Als ik de glasvezelcheck doe dan wordt aangegeven dat je woning nog moet worden aangesloten op glasvezel en dat dit op vrijdag 7 februari gaat gebeuren. Verder zie ik dat je gebruik maakt van de overstapservice en dat houdt in dat het signaal van je huidige provider pas wordt stopgezet zodra het signaal van KPN actief is. Ik vermoed dat dit er ook mee heeft te maken dat je je bestelling op dit moment nog niet goed kunt volgen. De bestelling loopt inderdaad wel, zoals telefonisch ook was aangegeven. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 29 januari 2025

Hoi ​@Jan van KPN alles is al 2 maanden geleden afgemonteerd. Ik zou eigenlijk al begin januari overstappen.

Groetjes 

Jos van Bragt 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7215 reacties
  • 29 januari 2025

Helder ​@Jos van Bragt !

Wij wachten nog op groen licht vanuit KPNNetwerk maar dat kan nog komen voor 6 februari. Zo niet, kan ik na de beoogde aansluitdatum van 6 februari een ticket aanmaken en dan wordt zoiets snel opgelost. Sowieso kom je niet zonder diensten te zitten omdat je gebruik maakt van de overstapservice. Ik kan me voorstellen dat dit niet geheel ideaal is maar op dit moment kan ik je enkel vragen om dit nog even af te wachten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 29 januari 2025

​@Jan van KPN Dank je Jan, kun je me zeggen of de Experiabox dan hier voor wordt opgestuurd?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7215 reacties
  • 29 januari 2025

Hoi ​@Jos van Bragt , het installatiepakket ontvang je uiterlijk 3 dagen voor de aansluitdatum (6 februari) dus die kun je binnenkort verwachten!

Reageer