Skip to main content
Beantwoord

Opname mislukt, geluid niet acceptabel en Videoland valt steeds uit

• 7 augustus 2023
  • 5 reacties
  • 24 keer bekeken

klacht

ik heb in de nacht van zaterdag naar zondag het voetballen van de dames opgenomen, wil het zondag morgen kijken niet dus heb ik wel geluid maar geen beeld 

verder heb ik meer problemen ik heb me geabonneerd op Videoland, klote

waar ik aan het kijken ben naar een film valt vedeoland uit kun je weer opnieuw opstarten

geluid van diversen zenders is niet acceptabel  de heen hard de ander te zacht

kpn wat zijn jullie aan het doen ik betaal per maand 100 euro aan tv kosten

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Maxenfreddie, welkom op ons forum!
Helaas was er afgelopen weekend een storing met de opnames:

Het verschil in geluid is een bekend issue, wordt aan gewerkt en is vaak nog een hoop winst in te halen met instellingen van je apparatuur:

Verschil in geluidsniveau (volume) tussen radio/tv zenders en streamingdiensten. Oorzaak bekend. Er wordt aan gewerkt om dit te verbeteren. Soms kan er in de audio apparatuur wat bijgesteld worden. Eerste stap: aanpassingen in audiovolume voor verschil Dolby en stereo zijn gedaan in KPN TV+ firmware 0.16.4

In ons kennisbankartikel kun je alles vinden over deze instellingen:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 7 augustus 2023

@Maxenfreddie welke tv ontvanger heeft u?

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 7 augustus 2023

Nick83

Arris VIP2952

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 7 augustus 2023
Maxenfreddie schreef:

Nick83

Arris VIP2952

Ok. En hoe is deze verbonden met de Experiabox/KPN Box? Zit er een switch tussen? Of extra router? Gebruikt u een draadloze verbindingset? Of is die aangesloten op een SuperWiFi? Of niets van dat alles, is die gewoon met een utp-kabel verbonden, rechtstreeks, zonder dat er iets tussen zit?

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 7 augustus 2023

alleen via utp kabel

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15511 reacties
  • Antwoord
  • 10 augustus 2023

Hoi @Maxenfreddie, welkom op ons forum!
Helaas was er afgelopen weekend een storing met de opnames:

Het verschil in geluid is een bekend issue, wordt aan gewerkt en is vaak nog een hoop winst in te halen met instellingen van je apparatuur:

Verschil in geluidsniveau (volume) tussen radio/tv zenders en streamingdiensten. Oorzaak bekend. Er wordt aan gewerkt om dit te verbeteren. Soms kan er in de audio apparatuur wat bijgesteld worden. Eerste stap: aanpassingen in audiovolume voor verschil Dolby en stereo zijn gedaan in KPN TV+ firmware 0.16.4

In ons kennisbankartikel kun je alles vinden over deze instellingen: