Hoi @Sieko
Spotify zat ook in de oude abonnementen niet gratis. Ook al stond dat zo vermeld.
En je betaalde in Alles-in-1 ook al het volle pond voor Spotify. KPN mag al sinds 2018 geen korting meer geven van Spotify.
Enige verschil is dat het nu apart genomen moet worden en daardoor wel (juist) gespecificeerd is.
Maar daar ging mijn mail nu juist over, als ik wil bezuinigen op mijn uitgaven en kom bij een kantoor van KPN die mij adviseert hoe ik kosten kan besparen, zonder daarbij te vertellen dat hij Spotify eruit had gegooid. Daar ben ik pas later achtergekomen toen ik zoals gebruikelijk wat muziek van spotify wilde luisteren. Ik overweeg daardoor echt om over te stappen naar een andere leverancier. Betaal elke maand meer dan € 140 aan jullie en voel me nog steeds belazerd. Datzelfde geld voor de snelheid van internet. Ik krijg volgens jullie gegevens een verbinding van 100 gb maar kom ervachter dat het steeds zo rond de 50 ligt . Maar de rekening is niet voor het geleverde maar voor 100gb. Als er niets verandert bij jullie zal ik v er moederlijk DD langste tijd bij jullie als donateur geweest zijn
Had je niet aangegeven Spotify te gebruiken? Dan was het direct meegenomen en had je die verrassing niet gehad.
Ik neem aan dat je nu desalniettemin minder duur uit bent dan met je vorige abonnement.
Kpn is de enige provider waar je Spotify binnen het abonnement kunt afnemen.
Bij alle andere providers zul je het rechtstreeks bij Spotify af moeten nemen. Voor dezelfde prijs overigens.
Beste Peter,
we hebben op locatie Nieuwegein met de medewerker in beeld gehad wat de toenmalige abonnement inhoud was. Dus de beste medewerker wist precies wat ik had. Gaf toen als advies dit te veranderen. Heeft er niet bij verteld dat ik nu in mijn abonnement Spotify had zitten tegen een gereduceerd tarief en in het nieuwe abonnement het er niet meer inzat. Als me toen verteld was dat ik ruim € 10 p.m. moest gaan betalen had ik waarschijnlijk geen spotify weer genomen.
Ah. Na 1 maand kun je het alsnog weer verwijderen.
En dat bedrag betaalde je ook al in het oude abonnement. Ook al stond het (foutief) als gratis gespecificeerd. Die korting erop in Alles-in-1 is al in 2018 vervallen.
En het is € 12,99. Geen 10.
Hoi @Sieko, welkom op onze community! Wat balen om hier zo achter te komen. Zoals Peter al noemt is dit nu helaas niet meer te wijzigen maar na de eerste maand kun je t wel weer aanpassen. Sorry voor het ongemak!