Skip to main content
Vraag

Welkomstcadeau veranderen?

• 11 maart 2025
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Vorige week een KPN abonnement afgesloten met als welkomstcadeau een cadeaukaart van AH. Nu zijn er andere cadeau’s, kan ik nog ruilen? Naar bijvoorbeeld PlayStation 5, we hebben de cadeaukaart nog niet ontvangen dus het lijkt me dat dit kan toch?

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 11 maart 2025

Hallo ​@Pim Bleker ,

Wat jij wilt, is niet mogelijk. Bij KPN veranderen de acties continu, meestal meerdere malen per week. Op het moment dat je een abonnement afsluit of verlengt, gelden alleen de acties die dan van toepassing zijn. Als er dan nu bv een Playstation 5 als actie is, kom jij daar niet voor in aanmerking. Een kwestie van pech gehad….  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Pim Bleker. Welkom op de community! Het is niet mogelijk om het welkomstcadeau achteraf te wijzigen. Je krijgt het cadeau dat op het moment van jouw bestelling geldig was. Noordzee heeft dit hierboven al correct uitgelegd, bedankt daarvoor! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten. 😊

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 13 maart 2025

Ik vind het persoonlijk goed dat KPN deze mogelijkheid heeft dichtgetimmerd. Je blijft anders maar wijzigingen doorvoeren. Want een ander cadeau is misschien toch wel leuker. En dan? Eenmaal besteld, is besteld. Wees gewoon blij! 🤗

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1001 reacties
  • 13 maart 2025

@Pim Bleker  van het geld dat je bij AH uitspaart kun je ook zelf een Playstation kopen, toch?

• 3022 reacties
  • 13 maart 2025

Na het bestellen moet je eigenlijk gewoon helemaal niet meer op de site van KPN kijken. Want je word helemaal gek. Er is later altijd een leukere actie. Je hebt het toch nooit goed gedaan.

Dat is bij het verlengen van je mobiele abonnement met nieuw toestel ook altijd zo. Later is er altijd een leukere aanbieding. Goedkoper. Of nieuwer model ofzo. 

Gewoon niet niet meer op de site kijken na bestellen. 

Reageer