Skip to main content

Heb nu tot 200 MBps snelheid in mijn KPN abonnement en volgens mijn overzicht is dat gratis (onderdeel) van mijn abonnement.

Volgens de beschikbare optie zou ik de snelheid tot 500 Bbps voor € 4 per maand kunnen verhogen maar als ik dat probeer dan moet ik ineens € 12,99 betalen , het bedrag van € 8,99 voor 200 Mbps die ik nu gratis heb + € 4,-- voor de verhoging naar 500 Mbps..

Wil graag € 4,-- per maand meer betalen voor het verhogen van de snelheid maar geen € 12,99.

Wie kan mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat.

Je kunt het beste even met de klantenservice bellen 0800-0402 en dan aangeven dat je een medewerker wilt spreken


Hi @TB1952 en welkom op het forum! 

Hopelijk ben je er telefonisch inmiddels uit gekomen. 
De korting heb jij zo te lezen bij de 200 Mbit/s snelheid gekregen. Die is dan gratis, maar dat geldt alleen voor de 200 Mbit/s. 
Zodra je de snelheid van je pakket verandert zit je dus niet meer op de 200 Mbit/s en is deze dus niet gratis meer. Met andere woorden, je betaalt dan wat je normaliter zonder kortingen voor 500 Mbit/s zou betalen. 

Dat, of je hebt een oudere propositie waarin andere voorwaarden gelden. Op de gegevens in je profiel kan ik alleen een zakelijk abonnement vinden en die kan ik verder niet inzien. 
Mocht je inderdaad een zakelijk abonnement hebben, dan kun je de zakelijke afdeling bereiken via 0800-0403. Mijn collega's kunnen dan met je kijken naar de mogelijkheden van je abonnement. 🙂