Skip to main content
Beantwoord

Kan Spotify bestelling niet annuleren

• 5 May 2022
  • 6 reacties
  • 25 keer bekeken

Omdat er nog een abonnementswijziging loopt sinds februari die niet is doorgegaan vanwege onderlinge problemen tussen kpnnetwerk en aannemer kan ik een online bestelling van Spotify  niet annuleren.

Hoe kan ik dit nu voor elkaar krijgen?

Ik betaal nu voor Spotify  terwijl ik dit reeds standaard in het oude huidige abonnement heb.

Beste antwoord door Erwin van KPN

@hutch70  Wat we kunnen afspreken is dat ik het dubbel betaalde crediteer zodra jouw wijzigingsorder is afgerond. 

Weet je al wanneer jouw glasvezel nu wordt aangesloten?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @hutch70 . Dat is een vervelende situatie. 

Ik snap het nog niet helemaal. Ik zie inderdaad een wijziging in januari. Maar die loopt niet door. Dus je zou nog op je oude abonnementsvorm moeten zitten. Klopt dat?

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 7 mei 2022
Erwin_ schreef:

Hoi @hutch70 . Dat is een vervelende situatie. 

Ik snap het nog niet helemaal. Ik zie inderdaad een wijziging in januari. Maar die loopt niet door. Dus je zou nog op je oude abonnementsvorm moeten zitten. Klopt dat?

Ja klopt oude abonnement loopt nog. En daar zit Spotify al bij in. Dus heb ik de online aankoop van Spotify voor niets gedaan. Maar betaal er wel voor.

Volgens Spotify  kunnen zij hem niet stopzetten dat zou kpn moeten doen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 26962 reacties
  • Antwoord
  • 9 mei 2022

@hutch70  Wat we kunnen afspreken is dat ik het dubbel betaalde crediteer zodra jouw wijzigingsorder is afgerond. 

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 9 mei 2022
Erwin_ schreef:

Weet ik nog niet zeker staat nu gepland medio juni

Erwin van KPN
Moderator

Zodra dat rond is maken we de balans op en crediteer ik in één keer het bedrag. Is dat okay?

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 9 mei 2022
Erwin_ schreef:

Zodra dat rond is maken we de balans op en crediteer ik in één keer het bedrag. Is dat okay?

Ik hoop dat 't rond komt ben al vanaf februari  bezig om glasvezel te krijgen.