Skip to main content
Beantwoord

KPN itv voor oudere smart tv's

• 28 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 508 keer bekeken

KPN belooft nu al geruime tijd dat de KPN itv app ook beschikbaar komt voor de oudere smart tv's.

Nu is deze beschikbaar voor tv's vanaf 2017.

Kan er iemand laten weten wanneer de app voor de oudere beschikbaar komt?

Beste antwoord door PeterG

Ik denk maar zo dat dat niet gaat gebeuren. Staat ook nergens op de officiële plekken hier en hier. Diverse bedrijven hebben al niet eens meer een app voor tv’s ouder dan 2017

NPO, Videoland, Youtube, Netflix, KIJK, RTL XL, NL ziet en ga zo maar door. Waarom zou KPN dáár geld in moeten steken? Dan kunnen ze dat beter steken in de ontwikkeling voor andere merken en dan ook de recentere modellen natuurlijk.

Er is beloofd dat er andere merken komen. Nergens is beloofd (want dat gebeurt ook niet) dat het voor oude smart-tv's zou komen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Superuser

Beste @Wim van der Velden 

Je kunt er verdere info vinden op deze topic, KPN is ermee bezig. Maar het is niet gemakkelijk om voor alle merken tv’s een app te hebben.

PeterG
Superuser
  • 65529 reacties
  • Antwoord
  • 28 oktober 2019

Ik denk maar zo dat dat niet gaat gebeuren. Staat ook nergens op de officiële plekken hier en hier. Diverse bedrijven hebben al niet eens meer een app voor tv’s ouder dan 2017

NPO, Videoland, Youtube, Netflix, KIJK, RTL XL, NL ziet en ga zo maar door. Waarom zou KPN dáár geld in moeten steken? Dan kunnen ze dat beter steken in de ontwikkeling voor andere merken en dan ook de recentere modellen natuurlijk.

Er is beloofd dat er andere merken komen. Nergens is beloofd (want dat gebeurt ook niet) dat het voor oude smart-tv's zou komen.

Dennis Overbeek
Superuser
PeterG schreef:

Daarom heb ik hem maar naar die topic verwezen, dan kan die het daar volgen. :wink:

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15906 reacties
  • 29 oktober 2019
Wim van der Velden schreef:

KPN belooft nu al geruime tijd dat de KPN itv app ook beschikbaar komt voor de oudere smart tv's.

Nu is deze beschikbaar voor tv's vanaf 2017.

Kan er iemand laten weten wanneer de app voor de oudere beschikbaar komt?

Hoi Wim. Waar beloven we dat de smart tv app ook beschikbaar komt voor tv's ouder dan 2017? Ik vermoed namelijk dat dit niet gaat gebeuren.

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic