Kan iedereen nu stoppen met meedenken zonder te weten wat er precies aan de hand is?
Alex en ik hebben eerder samen gekeken aan de hand van het ingevulde adres in het profiel van @Marianhenkie . Dat was een vakantiepark in de buurt van Apeldoorn waar KPN niks doet of aanlegt. Nu blijkt het een adres in Apeldoorn zelf te zijn en kan ik alsnog kijken wat er aan de hand kan zijn…
HBO betekent overigens alleen maar dat er een blokkade zit waardoor er niet aangesloten kan worden. Soms kost dat geld maar meestal heeft het te maken met toestemming van onderburen of grondeigenaren die er niet komt. Als die toestemming er dan als nog is (of het is onterecht), dan kan er alsnog kosteloos worden aangesloten.
Toevoeging: Voor alle woonwagens die ik zie aan de Groenlingweg is een glasvezelkabel klaar gelegd. Dus ja, ze krijgen wel glasvezel en worden niet uitgesloten.
Voor een paar zie ik inderdaad ook de belemmering: kan niet worden aangesloten wegens geen medewerking bewoner woonwagen. Ik zie geen reden waarom dit zo zou zijn want de weg ervoor is gewoon gemeentegrond.
Dus nu kan ik even met de projectleider bellen om te vragen wat hier aan de hand is.
Graag allemaal even stoppen met speculeren…. dank u!