Skip to main content
Beantwoord

Last van wegvallende wifi na update KPN modem

• 20 januari 2025
  • 15 reacties
  • 1068 keer bekeken

Dan doet wifi het wel en dan weer niet volgens ingewijden software fout in modem. Bij contact KPN geeft men aan wifi is uitgeschakeld we zetten hem aan in het modem. Walgelijk dat dit elke dag moet gebeuren 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Heidelust welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Zie onderstaande links voor mogelijke oplossingen:

en

Succes

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8640 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2025

Beste ​@Heidelust welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Zie onderstaande links voor mogelijke oplossingen:

en

Succes

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15647 reacties
  • 22 januari 2025

Hoi ​@Heidelust, welkom op onze community! Ik zie dat JanD al een paar handige links deelt. Kom je er een beetje uit? We denken graag even mee!

Kun je toelichten wat voor apparatuur je precies gebruikt en hoe alles op elkaar aangesloten zit?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 23 januari 2025

Het is nog steeds commer en kwel wij over wegen over te stappen naar andere provider. We betalen nu 75 euro per maand en voor wat. Het probleem is dat we op telefoons en tablet wiffi moeten uitzetten en weer aan zetten en hopen dat we weer kunnen verbinden. Snelheid is 69,7 volgens meter. We zijn er klaar mee. Volgens telefoon winkel softwear probleem in modem na update

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 23 januari 2025

Hier vallen de netgear orbi steeds uit na de update van afgelopen nacht. Wat een prutsers dat ze na zoveel klachten toch dd update voortzetten. Totaal geen vertrouwen zo. Als het blijft duren dan gaan we maar eens kijken of ziggo wel goed met zijn klanten omgaat.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15647 reacties
  • 27 januari 2025

Hoi ​@Jerry2000, welkom op onze community! Als je wilt dat we even meedenken, maak dan vooral even een eigen topic aan! Als je liever contact wilt met de klantenservice kun je een belafspraak maken

​@Heidelust, we denken graag even mee, kun je onze vragen hierboven beantwoorden?

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 januari 2025

Een belafspraak komen er meteen kosten bij, dat is het kromme. Kpn gooit er een update in en zoek het maar uit. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 10 februari 2025

JanD ik heb orbi torens dus ik kan er niets mee.

• Topper
  • 19 reacties
  • 24 februari 2025

Bij ons 20 februari kpn box 12 update werkt wifi onregelmatig met kpn meer dan een uur aan de telefoon en nog niet helemaal opgelost elke dag alles opnieuw opstarten werkt soms wel.

Status verhuizing
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ook hier problemen na de laatste modem update van kpn. Vandaag alles meermaals herstart en vooral ook de super wifi punten gereset met hulp van een kpn medewerker. Daarna nog steeds zeer slechte wifi en dan later weer heel even goed, om vervolgens weer weg te vallen. 
Ik ga een nieuw modem halen hebben we nu afgesproken. Maar zelf twijfel ik of dit iets oplost. Die zal ook die nieuwe update hebben..

• Topper
  • 19 reacties
  • 2 maart 2025

Wij hebben het nu een week aangekeken.Na dus wel heel goed geholpen door de Help Desk van kpn alles nog niet zoals het hoort maar al wel veel minder uitvallen.We kunnen er nu mee leven maar hoop wel dat ze er nog iets aan gaan doen.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 12 maart 2025
Status verhuizing schreef:

Ook hier problemen na de laatste modem update van kpn. Vandaag alles meermaals herstart en vooral ook de super wifi punten gereset met hulp van een kpn medewerker. Daarna nog steeds zeer slechte wifi en dan later weer heel even goed, om vervolgens weer weg te vallen. 
Ik ga een nieuw modem halen hebben we nu afgesproken. Maar zelf twijfel ik of dit iets oplost. Die zal ook die nieuwe update hebben..

Ik heb ook een nieuw modem gekregen, zelfde type als voorheen, een 12B. Maar bij mij heeft dat niet geholpen. Bij jou wel? Zoja heb je een ander type dan ik heb?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 maart 2025

Ik heb de voeding van Sagemcom even onderbroken, na 10 sec ingeschakeld. Meteen weer alles o.k.

• Topper
  • 19 reacties
  • 12 maart 2025

Wij hebben de BOX 12 modem en 2 super wifi punten.En wij hebben geen nieuwe modem. Wel heb ik samen met de helpdesk van kpn alles een harde start gegeven (met de paperclip achter in de modem en wifi punten)Nu werkt alles weer naar behoren.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 16 maart 2025

Zojuist ook voor de vierde keer gebeld sinds de update. Inmiddels nieuw modem gehad en geen succes. Iedere keer hetzelfde antwoord. Even resetten. Dat helpt voor even daarna weer ellende.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik heb dit topic op slot gezet, mocht je een zelfde issue of vraag hebben, kijk dan vooral even bij onze product updates, op onze kennisbank of maak een nieuw topic aan. Wil je graag contact met de klantenservice, dan kun je daarvoor een belafspraak maken