Skip to main content

Lege mail 'modem upgrade Experia Box V10' verstuurd

• 13 november 2024
  • 53 reacties
  • 2322 keer bekeken
Lege mail 'modem upgrade Experia Box V10' verstuurd
Toon eerste bericht

53 reacties

• 22 reacties
  • 15 november 2024

Hier Raderius,

Alles lijkt nu te werken incl. vaste telefoon. Resteert nog een ding: ik had een ip-reeks 10.0.0.0 geconfigureerd maar nu is die vervangen door de default reeks 192.168.2.0. Is er een vorm van een handleiding voor de instelling van een andere ip-reeks. Bij de default instellingen van DHCP heb ik geprobeerd de dhcp ip-reeks te veranderen maar dat lukt me niet. Graag dus een vorm van aanwijzingen om dat te kunnen doen.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7726 reacties
  • 15 november 2024

​@Raderius Dit is niet de juiste plek om deze vraag te stellen. Dit topic gaat alleen over de lege e-mails die verstuurd worden bij de update. Voor een volgende keer wil ik je vragen om zo'n vraag in het juiste topic binnen de Product Updates te stellen of een eigen topic aan te maken.

Voor nu, doen we het gewoon hier. Je kunt het antwoord op jouw vraag hier vinden: 

Voor meer informatie over de instellingen op modems met KPN Software, zie:

• 22 reacties
  • 15 november 2024

Sorry, maar het is voor mij bijna  net zo moeilijk als voor KPN om op het juiste pad te blijven. Je aanwijzing voor het aanpassen van de DHCP geeft nu de juiste info. Vanuit allerlei andere reacties verwees de link nog naar de oude versie van de software in de V10 vandaar mijn vraag. Helaas aan de verkeerde.

Nogmaals sorry maar het blijft toch tobben met die update en mailtjes.

Reageer

*