Skip to main content

We vernieuwen onze internetabonnementen. We hebben altijd een internetabonnement dat bij je past. Van supersnel tot zacht geprijsd. En bovenal veilig. Je leest er hier alles over.

Nieuwe internetabonnementen

Je internet moet snel en stabiel zijn. En natuurlijk veilig. Daarom krijg je bij onze internetabonnementen vanaf nu standaard beveiligingsdiensten van hoge kwaliteit.

Zo browse je met ons malwarefilter veilig op alle apparaten die thuis met ons internet zijn verbonden. En ga je de deur uit? Ook dan zijn tot 5 van je apparaten beschermd door de virusscanner van F-Secure. Dat kost je niets extra.

We hebben altijd een internetabonnement dat bij je past. Van supersnel tot zacht geprijsd. Zo krijg je met KPN SuperFiber snelheden tot wel 4 Gbit/s. Of geniet je vanaf nu van een verlaagde prijs voor ons sneller internet (200 Mbit/s).

Welke abonnementen zijn er?

Snel Sneller Supersnel SuperFiber 1 SuperFiber 4
Snelheid 100 Mbit/s down/up* 200 Mbit/s down/up* 500 Mbit/s down/up 1 Gbit/s down/up 4 Gbit/s down/up
F-Secure licenties 5 5 5 5 5
Veilig browsen ✅ ✅ ✅ ✅ ✅
Maandelijks aanpasbaar ✅ ✅ ✅ ✅ ✅

*10 Mbit/s en 20 Mbit/s upload bij een koperverbinding 

Dit zijn de nieuwe abonnementen:

Snel

• 100 Mbit/s download
  • 100 Mbit/s upload (10 Mbit/s bij koper)
  • Veilig browsen met ons malwarefilter
  • F-Secure Virusscanner voor 5 apparaten
  • Maandelijks aanpasbaar

Sneller

• 200 Mbit/s download
  • 200 Mbit/s upload (20 Mbit/s bij koper)
  • Maandelijks aanpasbaar

Nieuw: Supersnel

• 500 Mbit/s download
  • 500 Mbit/s upload 
  • Maandelijks aanpasbaar

SuperFiber 1

• 1 Gbit/s download
  • 1 Gbit/s upload
  • Maandelijks aanpasbaar

SuperFiber 4

• 4 Gbit/s download
  • 4 Gbit/s upload
  • Maandelijks aanpasbaar

Bekijk en vergelijk gemakkelijk welk abonnement het beste bij jou past op https://www.kpn.com/internet!

Veilig online met KPN

Met onze internetabonnementen ben je veilig online. Want je krijgt onze beveiligingsdiensten er standaard bij: Veilig browsen en de F-Secure Virusscanner. Let op: Je moet ze nog wel zelf activeren. Daarna kan je veilig browsen en zijn tot 5 van je apparaten beschermd, thuis en onderweg. 

Wil je meer apparaten beschermen, of meer opties? Dat kan, je kan tot wel 20 licenties extra bestellen. En denk ook aan een wachtwoordmanager, cloudopslag of ESET. 

Dit regel je gemakkelijk via MijnKPN.

Veilig browsen

Ons malwarefilter, voorkomt dat je onveilige websites bezoekt. 

• Voor alle apparaten waarmee je thuis browst via je KPN-internet
  • Stopt websites met malware
  • Standaard bij je internetabonnement, alleen even activeren

Lees verder en activeer

F-Secure

Deze virusscanner stopt virussen en malware op je laptop, mobiele telefoon en tablet.

• Veilig online bankieren
  • Beschermt je thuis en onderweg
  • Standaard bij je internetabonnement, alleen nog even zelf activeren

Meer informatie en activeren

Extra opties

Veilig browsen en de F-Secure virusscanner zijn standaard inbegrepen bij de internetabonnementen. Daarnaast hebben we nog andere, extra opties voor meer gemak en veiligheid. Zoals bijvoorbeeld 1Password, onze wachtwoordmanager.

Je vindt alle extra opties in MijnKPN.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de F-Secure Virusscanner en Veilig browsen activeren? 

Beiden kunnen geactiveerd worden via kpn.com/veilig. De F-Secure Virusscanner kan ook geactiveerd worden in MijnKPN (web en app). 

Waarom moet ik de virusscanner en Veilig browsen zelf activeren?

Wij hebben hier jouw toestemming voor nodig, daarom kan je ze zelf activeren als je er gebruik van wilt maken.

Wat is het verschil tussen de F-Secure Virusscanner en Veilig browsen? 

F-Secure Virusscanner 

De virusscanner van F-Secure is een betrouwbaar antivirusprogramma. Het beschermt je apparaten tegen virussen en verschillende vormen van schadelijke software. Ook als je onderweg bent. Bij ons krijg je standaard F-Secure Virusscanner voor 5 apparaten. 

Veilig browsen 

Ons malwarefilter zorgt ervoor dat alle apparaten bij je thuis die met KPN-internet zijn verbonden, veilig online gaan. Denk aan je laptop of je smart home apparaten. Zo voorkom je virussen en ben je beter beschermd tegen internetcriminelen. 

Ga ik automatisch over naar een van de nieuwe abonnementen?

Nee, je behoudt gewoon je eigen abonnement en contract.

Kan ik overstappen naar één van deze abonnementen?

Ja, dat kan! Ben je buiten contract en wil je overstappen naar een nieuw abonnement? Maak dan een belafspraak met onze klantenservice. We bespreken graag samen de mogelijkheden. We helpen je graag!

Ben je buiten contract, kan je verlengen. Je gaat dan een nieuw jaarcontract aan. 

In dit topic is verwarring ontstaan over 'vernieuwen' en 'verlengen'. Verlengen doen we wel, vernieuwen doen we niet. Bij Michel is dit vanwege onduidelijke redenen wel gebeurd, maar dit is niet het reguliere proces. 

@robke25  Wij hebben waarschijnlijk langs elkaar heen gepraat. 

ik heb gereageerd op:

De behulpzame dame aan de lijn die ik exact jouw stappen heb voorgelegd verzekerde me, ook na navraag bij haar supervisor, dat de nieuwe abonnementen alleen voor nieuwe klanten zijn. Vernieuwing was niet mogelijk.

Nieuwe abonnementen zijn dus niet alleen voor nieuwe klanten. Als je buiten contract bent, kunnen onze collega's samen met jou kijken naar wat de mogelijkheden zijn. Dit kan door het maken van een belafspraak of via onze socials. Excuses voor deze verwarring.

Hoi ​@Erwin van KPN 

Even een rectificatie, want je schreef in jouw bovenstaande reactie “vanwege onduidelijke redenen” wel gebeurd, terwijl daar helemaal geen spraken van was.
Ik heb gewoon om een vernieuwing van mijn internet abonnement gevraagd, zonder dat daarbij mijn contract werd verlengd, en de medewerker wist gelijk wat ik hiermee bedoelde.
Zonder moeilijk doen, is mijn internet gedeelte vernieuwd waarna ik daarvan de bevestiging ontvang, niet meer en niet minder.

Daarnaast is het ook community lid ​@bnh zonder problemen gelukt, om het internet deel te vernieuwen zonder dat daarbij zijn contract werd verlengd.

Het gaat er voornamelijk om welke medewerker je aan de lijn krijgt, en of die bereid is om je internet deel te vernieuwen naar de nieuwste propositie.

Dat het gewoon kan heb ik en ​@bnh binnen deze topic bevestigd, ondanks dat dit niet bij het reguliere proces hoort, kan daar dus wel vanaf geweken worden door een medewerker.
Ik ze​lf en ​@bnh hebben dus gewoon geluk gehad, en een medewerker getroffen die daar niet moeilijk over heeft gedaan, maar graag een stuk service wilde verlenen, en dat kan ik alleen maar waarderen als klant van KPN.

Inderdaad mooi voor jullie beiden dat het gelukt is, maar we willen graag duidelijk hebben wat het beleid van KPN hierin is. Daarin is dit dus geen regulier proces. 🙂

Inderdaad mooi voor jullie beiden dat het gelukt is, maar we willen graag duidelijk hebben wat het beleid van KPN hierin is. Daarin is dit dus geen regulier proces. 🙂

Hoi ​@Sanne van KPN 

Uiteraard en vanzelfsprekend, begrijp ik jullie uiteraard ook.
Het is nu volstrekt duidelijk en helder wat het beleid van KPN hierin is, en dat het proces van mij en ​@bnh niet de standaard procedure is.

Dus wij beide ( ik en ​@bnh ) hebben gewoon veel geluk 🍀 🍀 gehad, dat wij een medewerker troffen die daar geen probleem van heeft gemaakt.

En daar wil het ook voor de rest bij laten, ook om het juiste beleid vanuit KPN aan te houden, voor de overige mede klanten op deze community.

Van de week gebeld om te verlengen/ te vernieuwen. 3 maanden 5 euro korting maar van 100 naar 200mbit kon niet voor 1,-  (kost mij als ik vanuit mijn huidige abonnement wil upgraden iets meer dan €7,-

Van het weekend dan maar opzeggen en een jaartje naar een andere provider. 

Ik heb het gisteren ook via https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet gedaan.

​​​Ik heb het dus voor 1 jaar online weer vastgezet met de nieuwe prijzen.

Ik heb mijn abonnement vanmiddag ook via die weg verlengd. Ik was al een flinke tijd contractvrij.
Nu voor 1 jaar vastgezet. Mijn persoonlijke advies volgend, betaal ik nu € 6,- minder per maand voor dezelfde snelheid (200 Mbps up/down).  Van € 49,58 naar € 43,50 👍

Ik ben heel benieuwd waar dat 'persoonlijk' advies op is gebaseerd. Het advies was 500 Mb in plaats van de huidige 200Mb wat voor ons tweetjes genoeg is. 100 Mb is mogelijk al genoeg.

Ik ben nog niet van plan om over te gaan naar een TV+ box kortom ik wacht wel af of KPN zelf mijn bandbreedte gaat verhogen.

Ik heb mijn internetabonnement ook verlengd met 1 jaar. Ik ga 0,61 eurocent minder betalen en heb inmiddels een 200Mbit/s verbinding in plaats van 100Mbit/s. Verder is alles identiek gebleven, ik had al TV+

Mijn mobiele abonnement had ik afgelopen najaar al verlengd.

Ik ben tevreden, zeker met Netflix standaard als combivoordeel.

Reageer