Op dit moment heb ik Telfort Thuis. Omdat ik vanwege het wegvallen van RTL Duitsland (en daarmee de formule 1) aan het twijfelen ben of ik moet overstappen naar Ziggo was ik me aan het oriƫnteren op KPN en Ziggo.
Tijdens dit oriƫnteren kwam ik er achter dat KPN een aanbieding heeft met Superwifi en via de chat werd tot tweemaal toe bevestigd dat dit ook voor huidige Telfort klanten is. Ook in de algemene voorwaarden wordt een overstap van Telfort naar KPN expliciet genoemd. Helaas blijkt het niet mogelijk om op de laatste pagina aan te klikken dat je overstapt van Telfort naar KPN en daarom adviseerde een chatmedewerker om Telfort te bellen en zelf het abonnement op te zeggen.
Vandaag heb ik bij twee telefonische medewerkers van KPN geprobeerd om Telfort op te zeggen, maar beide geven aan dat de overstap vanzelf zal gaan in de komende week (?). Op het forum lees ik echter dat het dan niet meer mogelijk is van een actie gebruik te maken. De medewerkers en de algemene voorwaarden spreken elkaar daarmee tegen.
Het lijkt er op dat het toch niet mogelijk is om over te stappen van Telfort naar KPN en gebruik te maken van een actie. Klopt dat? Want een overstap naar Ziggo lijkt dan ineens een stuk aantrekkelijker.