Skip to main content
Beantwoord

TV+ app zonder internet van KPN (andere provider)

• 17 januari 2025
  • 15 reacties
  • 298 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

ik wil de kpn tv+ app gebruiken op een smart tv met een internet abo van een andere (glasvezel)internet provider, kan dit?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Hne ,

Nee, dat kan niet. KPN verkoopt geen los abonnement op de KPN TV+-app.

Je kunt vast wel de app gebruiken van die internetprovider. 

En anders heeft Canal+ voor 14,95 per maand een abonnement via internet op zo'n 75 zenders inclusief de ESPN-zenders.  

https://www.canalplus.nl/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAAC_lxorWJzjR28y6t9vCEKaFjLqA2&gclid=EAIaIQobChMIxu-XtsqCiwMVXpqDBx0DSwBgEAAYASAAEgLsBPD_BwE

Bekijk origineel

15 reacties

• 3787 reacties
  • 17 januari 2025

Nee. Die kan je alleen op je eigen KPN verbinding thuis gebruiken.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22140 reacties
  • 17 januari 2025

Nee u heeft daarvoor een abonnement bij kpn nodig.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 57 reacties
  • 19 januari 2025

Het is inderdaad jammer dat KPN dit niet los verkoopt. Want de 2 alternatieven (NL Ziet en Canal+) voldoen niet om volwaardig TV te kijken. Ik was graag naar Odido gegaan (i.c.m. KPN TV+) maar ga nu noodgedwongen maar naar Budget.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37162 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2025

Hallo ​@Hne ,

Nee, dat kan niet. KPN verkoopt geen los abonnement op de KPN TV+-app.

Je kunt vast wel de app gebruiken van die internetprovider. 

En anders heeft Canal+ voor 14,95 per maand een abonnement via internet op zo'n 75 zenders inclusief de ESPN-zenders.  

https://www.canalplus.nl/?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAAC_lxorWJzjR28y6t9vCEKaFjLqA2&gclid=EAIaIQobChMIxu-XtsqCiwMVXpqDBx0DSwBgEAAYASAAEgLsBPD_BwE

• 3787 reacties
  • 19 januari 2025
zz1 schreef:

Het is inderdaad jammer dat KPN dit niet los verkoopt. Want de 2 alternatieven (NL Ziet en Canal+) voldoen niet om volwaardig TV te kijken. Ik was graag naar Odido gegaan (i.c.m. KPN TV+) maar ga nu noodgedwongen maar naar Budget.

Tv van Odido voldoet ook niet?

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 57 reacties
  • 19 januari 2025
Marlon92 schreef:
zz1 schreef:

Tv van Odido voldoet ook niet?

Klik & Klaar heeft geen TV mogelijkheid (van Odido)!

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8659 reacties
  • 20 januari 2025

Beste ​@Hne als KPN klant kun je de app ook alleen maar gebruiken als je tevens een tv abonnement hebt bij KPN met een fysieke tv decoder.

• 3787 reacties
  • 20 januari 2025
zz1 schreef:

Klik & Klaar heeft geen TV mogelijkheid (van Odido)!

Nee, maar gewoon een normaal thuis abonnement wel.

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 20 januari 2025
zz1 schreef:

Ik was graag naar Odido gegaan (i.c.m. KPN TV+) ...

Zou dat wellicht de reden zijn dat KPN geen losse TV dienst aanbiedt?

zz1 schreef:

...maar ga nu noodgedwongen maar naar Budget.

Voor mij is Budget heel veel duurder dan KPN.

Bij Budget zou ik per maand €98,97 kwijt zijn aan Internet en televisie (€87.98) en Spotify Premium (€10,99)…

...terwijl ik daar bij KPN €81,46 voor betaal en dan ook nog €2,50 korting heb op mijn mobiele abonnement.

Budget is voor mij dus echt heel veel duurder. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1239 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi ​@Hne. Mooi om te zien dat de community bovenop dit topic is gesprongen en je van een antwoord heeft kunnen voorzien. Kun je hier iets mee of zit je toch nog met andere vragen? 

Reacher
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 125 reacties
  • 16 februari 2025
Arjan van KPN schreef:

Hoi ​@Hne. Mooi om te zien dat de community bovenop dit topic is gesprongen en je van een antwoord heeft kunnen voorzien. Kun je hier iets mee of zit je toch nog met andere vragen? 

Ik maak even heel brutaal van dit topic gebruik om te vragen of er al gedacht wordt over het aan WBA-providers (Budget, etc.) beschikbaar stellen van het TV+ product. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+17
  • Superuser
  • 8659 reacties
  • 16 februari 2025

Beste ​@Reacher tv+ app blijft exclusief voorbehouden aan KPN klanten die tevens een abonnement op televisie hebben.

Klanten zonder een tv abonnement kunnen de tv+ app ook niet gebruiken.

PeterG
Superuser
  • 61719 reacties
  • 16 februari 2025

Aardige vraag ​@Reacher 

Ik denk zomaar dat kpn dit, uit concurrentie, nog wel een paar jaar voor zichzelf wil houden. 

Maar. Met de Arris VIP5202 en een moderne (vanaf 2017) smart-tv heb je gewoon hetzelfde hè. 

Overigens is bij mijn weten momenteel BudgetThuis de enige die ook TV 1:1 inkoopt bij kpn. Met de VIP5202 tegenwoordig. 

• 3787 reacties
  • 16 februari 2025
PeterG schreef:

Ik denk zomaar dat kpn dit, uit concurrentie, nog wel een paar jaar voor zichzelf wil houden. 

Niet een paar jaar, maar waarschijnlijk gewoon altijd denk ik. Net als pairbonding. En Sneller Internet Buitengebied bijvoorbeeld. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1239 reacties
  • 17 februari 2025
Reacher schreef:

Ik maak even heel brutaal van dit topic gebruik om te vragen of er al gedacht wordt over het aan WBA-providers (Budget, etc.) beschikbaar stellen van het TV+ product. 

Daar heb ik helaas geen informatie over. Er is natuurlijk wel een reden dat KPN wat duurder is dan andere providers en dat is dat je wel vooraan zit wat betreft nieuwe innovaties en producten ;) 

Reageer