Ik heb al een hele tijd glasvezel , men denk met glasvezel gaat alles veel sneller.
Maar helaas, ik erger mij er behoorlijk aan en wel dat het het tegenover gestelde is.
Ik heb 100mb snelheid maar zoals nu komt er maar 6MB binnen, wat een FRUSTATIE.
Heb het gevoel dat ik door KPN Qua snelheid wordt afgeknepen.
Ik betaal wel de 100 MB.
Beste KPN hoe lossen jullie dit probleem op
Beste antwoord door Vikash van KPN
Hoi ​@leon61. Welkom op de community! Wat vervelend dat je zo’n lage internetsnelheid haalt. Zou je een bekabelde speedtest willen doen? Dit helpt om te kijken of het probleem misschien aan je WiFi ligt.
Als je bekabeld nog steeds niet de juiste snelheid haalt, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Zij kunnen je verbinding verder doormeten en helpen met een oplossing. Wanneer je bekabeld wel een goede snelheid haalt, maar over wifi niet, heb je misschien iets aan de onderstaande topics.
Hoi ​@leon61. Welkom op de community! Wat vervelend dat je zo’n lage internetsnelheid haalt. Zou je een bekabelde speedtest willen doen? Dit helpt om te kijken of het probleem misschien aan je WiFi ligt.
Als je bekabeld nog steeds niet de juiste snelheid haalt, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Zij kunnen je verbinding verder doormeten en helpen met een oplossing. Wanneer je bekabeld wel een goede snelheid haalt, maar over wifi niet, heb je misschien iets aan de onderstaande topics.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.