Hoi @Gerrit 540. Jammer dat de update de Wifi bij je thuis in de soep heeft laten lopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar gelukkig kan dit wel opgelost worden.
We zien dat dit vooral voorkomt bij huishoudens waar witte SuperWifi 1 punten worden gebruikt. Dus daar richt ik mij nu even op. Als jij andere SuperWifi punten hebt (of helemaal geen), meldt het dan hier mij nog even. Een collega van mij heeft al een mooi overzichtelijk bericht gemaakt waarin alles benoemd staat wat je kunt doen, dus ik ga hem hiervoor quoten:
Erik van KPN schreef:
Ja, SuperWifi 1 kan wifiproblemen geven na de update. Hier zijn verschillende oorzaken voor. En voor een groot deel van de problemen hebben we gewoon oplossingen.
In de Kennisbank hebben we deze artikelen uitgebreid met informatie over wat je kunt doen bij problemen met je SuperWifi 1. In veel gevallen helpt een of meerdere van deze dingen.
Als dat niet zo is, dan kun je het beste contact opnemen met onze telefonische collega's. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je terug op een moment dat jou uitkomt. De collega die je spreekt zal met jou nogmaals de boel even doorlopen. Mocht dat niet tot resultaat leiden kan er een melding worden aangemaakt voor de achterliggende afdeling. Die nemen dan weer contact met je op voor verdere afhandeling. En die verdere afhandeling kan betekenen dat je SuperWifi 1 vervangen worden door SuperWifi 2. Maar dat is geen garantie.
Dit geldt ook voor de andere users die in dit topic hebben gereageerd. Hopelijk komen jullie er met deze instructie uit 🙂