Skip to main content

[GESLOTEN] Test mee aan de nieuwste KPN TV+ Box! Meld je aan als tester!

• 24 januari 2025
  • 104 reacties
  • 10102 keer bekeken
[GESLOTEN] Test mee aan de nieuwste KPN TV+ Box! Meld je aan als tester!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

104 reacties

Bram Mertens
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+2
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 2 februari 2025
Alex van KPN schreef:
Roos79 schreef:

Erg benieuwd hiernaar!

En wij ook vooral naar wat jullie straks ervan vinden!

Wij zijn ook onwijs benieuwd naar de ervaringen. Dit zou voor onze situatie zomaar eens de oplossing kunnen zijn. Ik oriënteer me al langer op goede audio rond de tv. Maar omdat we een oud huis hebben, hebben we een redelijk smalle zithoek. Een volwaardige soundbar zou dus veel te bombastisch zijn voor mijn gevoel. Daarom heel benieuwd naar deze set-up en hoe het klinkt. Hopelijk mogen we mee testen. 🤞🏻

I Am Groot
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 93 reacties
  • 3 februari 2025

Misschien dit keer wel “bingo”. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Forum|alt.badge.img

aangemeld

• Topper
  • 10 reacties
  • 3 februari 2025

Aangemeld! Hoop dat deze probleemlozer is dan het huidige TV+ kastje…..

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 65 reacties
  • 4 februari 2025

Aangemeld hoop dat ik er bij zit, wordt afwachten.

• Topper
  • 10 reacties
  • 4 februari 2025

Nu verbonden met receiver en luidsprekers. Heel benieuwd of dit de oplossing gaat zijn voor leuk TV geluid en dagelijkse radio. Dan kan een heleboel apparatuur en kabels de deur uit.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1422 reacties
  • 4 februari 2025
JakobsR schreef:

Nu verbonden met receiver en luidsprekers. Heel benieuwd of dit de oplossing gaat zijn voor leuk TV geluid en dagelijkse radio. Dan kan een heleboel apparatuur en kabels de deur uit.

Maar dan kan je niet mee doen?

Er staat dat je niet verbonden moet zijn met een soundbar toch?

• Topper
  • 10 reacties
  • 4 februari 2025

Klopt. Je moet niet verbonden zijn met een soundbar. Dat ben ik ook niet.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Aangemeld. Ben heel erg benieuwd hoe de volgende box zal werken, maar ik zou ook zeker input willen leveren om het nog beter te krijgen!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

ook aangemeld.
Ben ook vooral nieuwsgierig waarom deze juist 10 a 30 cm voor de TV moet staan.
Hier geen probleem.
Het niet mogen aansluiten van soundbar, is geen probleem, die gebruik ik wel op ander apparatuur

wjb
Superuser
  • 74504 reacties
  • 6 februari 2025
GEERdelft schreef:

Dat zal vast voor Dolby Atmos benodigd zijn immers dat geluid loopt via reflectie van het plafond.

De derde speaker van de Soundbox wijst naar boven en het geluid van die speaker moet dan natuurlijk niet "achter" jouw beeldscherm terecht komen en daar "verpieteren".

• Topper
  • 12 reacties
  • 6 februari 2025
GEERdelft schreef:

ook aangemeld.
Hier geen probleem.
Het niet mogen aansluiten van soundbar, is geen probleem, die gebruik ik wel op ander apparatuur

Misschien voor zo af en toe een opname van het beeldscherm of zo?

• Topper
  • 10 reacties
  • 6 februari 2025

Overigens heet deze soundbox in Spanje “Orange Infinity HomeBox” en zijn er daar ook draadloze rear speakers voor verkrijgbaar. Interessant…..

Orange Infinity HomeBox rear speakers

• Topper
  • 15 reacties
  • 6 februari 2025

Ik heb me aangemeld maar zie nu pas dat je geen soundbar mag gebruiken om deel te kunnen nemen. Jammer… en raar. Maar zal wel een reden achter zitten. 

Ook bijzonder dat het kastje persee voor je tv moet komen te staan. Ik heb een tv meubel en het huidige kastje staat (in het zicht, dus niet achter een deurtje) onder de tv. 

wjb
Superuser
  • 74504 reacties
  • 6 februari 2025
PatrickVkmp schreef:

Ik heb me aangemeld maar zie nu pas dat je geen soundbar mag gebruiken om deel te kunnen nemen. Jammer… en raar. Maar zal wel een reden achter zitten. 

Niet zo raar want het verschil tussen deze Soundbox en de "gewone" TV+ Box zit 'm nu juist in die ingebouwde Bang & Olufsen speakers die als soundbar kunnen dienen.

PatrickVkmp schreef:

Ook bijzonder dat het kastje persee voor je tv moet komen te staan. Ik heb een tv meubel en het huidige kastje staat (in het zicht, dus niet achter een deurtje) onder de tv. 

Ook dat is niet raar omdat de naar boven gerichte speaker t.b.v. Dolby Atmos niet achter de televisie zijn geluid naar boven moet sturen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Aangemeld!

Admin: verplaatst naar aanmeldtopic

Kdejong213
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 februari 2025

Aangemeld 😊

Ik zou het heel fijn vinden om inbreng te hebben op verbeterpunten en eventuele kinderziektes helpen te verdrijven. 

Ik heb ruimte om de ontvanger voor de tv te plaatsen, ik hoop alleen dat de ontvanger niet te hoog is anders zullen we eroverheen moeten kijken 🤣

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7085 reacties
  • 7 februari 2025

Bedankt voor alle aanmeldingen! 😊

De eerste groep testers is geselecteerd en heeft een e-mail ontvangen. We starten gefaseerd en kijken ernaar uit om te beginnen!

Zodra de volgende groep wordt geselecteerd, laten we het hier weten.
Voldoe je aan de voorwaarden en wil je nog meedoen? Meld je dan snel aan!

Zin om dit nieuwe unieke product uitgebreid te test en een unboxing te maken.

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 176 reacties
  • 7 februari 2025

Gaat dit over de eerder genoemde soundbox?☺️

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27459 reacties
  • 7 februari 2025
Mario27 schreef:

Gaat dit over de eerder genoemde soundbox?☺️

Meldt je aan, dan weet je straks misschien meer ;-)

aangemeld:) hopelijk zit ik in de volgende groep testers! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 72 reacties
  • 8 februari 2025

Had me graag aangemeld, maar de oplevering van Galsvezel is afgelopen vrijdag falikant misgelopen. Zie het andere topic dat is straks start.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8269 reacties
  • 10 februari 2025
BigDaddyNL schreef:

Had me graag aangemeld, maar de oplevering van Galsvezel is afgelopen vrijdag falikant misgelopen. Zie het andere topic dat is straks start.

Beste ​@BigDaddyNL waar staat dat je glasvezel moet hebben om je aan te kunnen melden voor de test?

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2316 reacties
  • 10 februari 2025
JanD schreef:
BigDaddyNL schreef:

Beste ​@BigDaddyNL waar staat dat je glasvezel moet hebben om je aan te kunnen melden voor de test?

Mogelijk geen DSL, en is de oplevering van glasvezel verkeerd gegaan. Komt bij nieuwbouw voornamelijk voor.