Skip to main content

[GESLOTEN] Test mee aan de nieuwste KPN TV+ Box! Meld je aan als tester!

• 24 januari 2025
  • 104 reacties
  • 10099 keer bekeken
[GESLOTEN] Test mee aan de nieuwste KPN TV+ Box! Meld je aan als tester!
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

104 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 72 reacties
  • 10 februari 2025
bnh schreef:
JanD schreef:
BigDaddyNL schreef:

Had me graag aangemeld, maar de oplevering van Galsvezel is afgelopen vrijdag falikant misgelopen. Zie het andere topic dat is straks start.

Beste ​@BigDaddyNL waar staat dat je glasvezel moet hebben om je aan te kunnen melden voor de test?

Mogelijk geen DSL, en is de oplevering van glasvezel verkeerd gegaan. Komt bij nieuwbouw voornamelijk voor.

Inderdaad geen DSL, en inderdaad oplevering misgegaan. Zit op de begane grond van een flat met vijf verdiepingen boven mij. Bleek dat alleen aangelegd kon worden als het glas meteen tot de bovenste woning getrokken kon worden. Verdieping 1,2 en 3 wilden graag meewerken, helaas waren verdieping  4 en 5 niet thuis.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7085 reacties
  • 10 februari 2025

Glasvezel aanleggen bij hoogbouw is bijna een militaire planning… Fijn dat je een eigen topic hebt, hopelijk kan er met je meegedacht worden, ​@BigDaddyNL 🤞🏾

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7085 reacties
  • 10 februari 2025

Aanmelden voor deze bèta is bij deze gesloten. Heel erg bedankt voor alle interesse! 😊

Ik sluit dit topic nu voor verdere reacties, maar ik zal updates blijven plaatsen in de reacties. We gaan nu de laatste aanmeldingen controleren en een selectie maken voor de volgende groep testers.

Zodra de e-mails zijn verzonden, laat ik het hier weten!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Auteur
  • Community Manager
  • 7085 reacties
  • 21 maart 2025

Onze testgroep wordt uitgebreid met een tweede groep enthousiaste testers. Als je geselecteerd bent, dan heb je net 2 e-mails van ons ontvangen!