Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 800 reacties
  • 44849 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

800 reacties

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 februari 2025

@Shyrin van KPN Goed meegedacht met de klant en natuurlijk ben ik direct naar de mijnkpn app gegaan. Yesss… ik ben level 3, nu snel een gratis dienst uitzoeken. Wat een teleurstelling.. Keuzevoordeel tijdelijk niet beschikbaar krijg ik te zien. Vanwege succes niet mogelijk om mijn keuzevoordeel te wijzigen. Ook staat in het bericht dat de klantenservice mij niet kan helpen.

Beste KPN, dit is nu de 2e keer dat dit gebeurd. Eerste ergernis.. als vaste klant zou ik worden beloond en kreeg een mail dat ik gratis films mocht uitzoeken. Helaas… wegens succes waren de beschikbare vouchers niet meer beschikbaar. ,

Nu dus een 2e ergernis.. je krijgt iets van ons, maar het is nu niet beschikbaar. 

Ik voel me echt een tweederangs klant bij jullie. Kennelijk maakt KPN onderscheid tussen klanten ene wel, andere niet. 

@Shyrin van KPN Is hier een oplossing voor te vinden?

Vriendelijke groet,

Yvonne

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 6 februari 2025

@Frank.1969 En anders komende dagen of na het weekend als de ergste gekte wat is gedaald.

Enige wat je kan doen is als je het perse nu wilt is regelmatig kijken en anders gewoon ergens komende dagen nog eens kijken.

Het loopt niet weg 😊

@Yvondo Voor deze actie geld het loopt niet weg en is het nu gewoon erg druk.

Heeft niks met vaste klanten of beste klanten te maken.

Even paar dagen afwachten en opnieuw proberen.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 907 reacties
  • 6 februari 2025
huistijger schreef:

Nee niks geen mail ontvangen, ​@Alexandra van KPN  afijn ik wacht het wel af, we zien wel waar het schip strand.
Dan eerst maar koffie.
De bakker heeft een appel/citroen slof, ga ik bestellen (moet 1 dag van te voren)
De sloffen van die bakker zijn enorm lekker.

Schitterend! Wat een relativering. Ik zit ook aan de koffie heerlijk ☕

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 6 februari 2025
driemaster schreef:
huistijger schreef:

Nee niks geen mail ontvangen, ​@Alexandra van KPN  afijn ik wacht het wel af, we zien wel waar het schip strand.
Dan eerst maar koffie.
De bakker heeft een appel/citroen slof, ga ik bestellen (moet 1 dag van te voren)
De sloffen van die bakker zijn enorm lekker.

Schitterend! Wat een relativering. Ik zit ook aan de koffie heerlijk ☕

Idem en het smaakt prima 👌 

Enkel geen gebak maar straks naar de fysio fitness 💪

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 6 februari 2025
Frank.1969 schreef:

Helaas is volgens mij de drukte en verwerking weer de boosdoener om mijn combivoordeel door te voeren. Sprak gisteren iemand nav mijn terugbel verzoek terug en gaf al aan dat ze dit beter in fases, bijv bepaalde postcodes, in te laten gaan. Nu komt er zo'n massaal gebeuren dat het nog steeds vast loopt. Zo ook bij ons.

Hopelijk dat id loop vd dag, anders vanavond, het op is gelost.

Zoiets wordt natuurlijk gepland en omwille van concurrentie is een big bang wel verrassender.  Ik werd ook aangenaam verrast door KPN. Dat er dan helaas wat spaanders vallen is te betreuren.

Maar de suggesties die ik hierboven lees zijn soms te triest voor woorden. KPN zal zeker de voorkant even dichtzetten om de aanvragen in goede banen te leiden. Maar dat is om over een week iedereen tevreden te stellen. Alleen al het idee dat KPN grootschalig een lancering doet om vervolgens klanten bewust te frustreren 😂 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1843 reacties
  • 6 februari 2025

@Yvondo doe zoals ​@huistijger en neem een appel|citroen slof voor bij het wachten 😋

Er zijn geen tweederangs klanten bij KPN, alleen level 1,2,3 😄 en die krijgen allemaal dezelfde behandeling zoals het hoort.

Je geeft notabene in je post een screenshot met de reden van de vertraging.

De actie is in ieder geval wel een succes blijkt, en verder is het een klein beetje geduld en compassie voor de KPN medewerkers die hun best doen om iedereen van dienst te zijn.

Komt goed 👍 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

​@Yvondo Hi Yvonne, ik zie dat onze Community al mooi uitgelegd heeft wat nu de status is. Het is erg druk, en weet dat er hard aan gewerkt wordt om alles zo snel mogelijk te verwerken en weer beschikbaar te maken voor wie wil wijzigen. Hetzelfde geldt voor jou ​@Frank.1969. Ik hoop dat jullie snel jullie gewenste voordelen kunnen kiezen.

Roos79 schreef:
huistijger schreef:

Jawel heren, die vertraging is bekend, maar gisteren was het al geregeld, en nu staat het weer teruggezet.

Dat had ik dus ook!

Gisteren heb ik opnieuw moeten kiezen voor mijn voordeel en toen kreeg ik wel een mail dat Videoland mijn keuze is.

Dus dinsdag keuzes gemaakt en woensdag was dat weer weg en dus opnieuw gedaan.

@Shyrin van KPN Maar ik mis dus nog steeds een overzicht mail met hoe het kostenplaatje nu is?

Je krijgt twee overzichten te zien ​@Roos79. Eentje wanneer je jouw voordelen kiest en daarna bevestigt. En de tweede ontvang je later per mail. Die bevestigingsmail kan ook later zijn door de drukte. Daarin staat een overzicht van welke voordelen je nu krijgt. Het is geen abonnementswijziging, dus je krijgt geen compleet overzicht van alle kosten en kortingen. Wel krijg je dus een overzicht toegestuurd van jouw nieuwe voordelen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Hoi, vraagje. Ik heb onder mijn producten en dan bij entertainment, wel de mogelijkheid om het gratis pluspakket (zenders) toe te voegen. Daarna krijg ik ook een mail met de bevestiging, echter in de 2e mail staat dan een prijsoverzicht van mijn bestelling, maar daar staat geen pluspakket op vermeld. Daarna gebeurt er verder ook niks meer en wordt deze ook niet getoond in MijnKPN app onder de producten. 

Komt dat ook door deze drukte, aangezien dit ook onder combivoordeel valt? Had het namelijk 2 keer, gisteren en vandaag geprobeerd.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@RJ86, heb je je Combivoordeel al bekeken en gekozen via MijnKPN? Zo ja; de extra gratis opties zoals bijvoorbeeld Opnemen en het Pluspakket worden dan automatisch toegevoegd. Het kan door de drukte inderdaad even duren voor alles helemaal verwerkt is. Hou het even in de gaten zou ik zeggen. Is het met een paar dagen niet anders, laat het dan even weten of maak een eigen topic aan.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 6 februari 2025
Roy74 schreef:

Dan verschillen we daar van mening en dat mag. De inflatiecorrectie was er tenslotte ook gekomen zonder deze actie. Daar zijn al hele boeken over geschreven. Ik ben het met je eens dat het best een complex geheel is, zeker omdat er ook oudere contracten in omloop zijn.

Maar zelfs als je de inflatiecorrectie meeneemt dan heb je toch financieel voordeel van? Of je krijgt meer dienst voor hetzelfde geld. Wat had KPN dan nog meer moeten doen? Geen inflatiecorrectie + entertainmentkorting + deze actie?

Ik vrees dat we dan snel helemaal geen KPN diensten meer hebben want naast een rokende serverruimte moet ook de schoorsteen blijven roken. Bedenk dat voor KPN de kosten ook stijgen. Ik vind die inflatie ook helemaal niets.

Kritisch zijn mag maar KPN doet de afgelopen maanden echt veel voor bestaande klanten. Ik wil het geen feit noemen maar we mogen ook wel eens tevreden zijn wat ons aangeboden wordt.

Hoi Roy.

Ik denk dat we het over veel dingen eens zijn. Ik vind het ook mooi dat er eindelijk iets gedaan wordt voor de bestaande klanten.

Neemt niet weg dat ik het karig vind. En dat er door allerlei media heel veel aandacht aan geschonken word.

Inflatiecorrectie vind ik bijzonder en blijf er moeite mee houden dat een bedrijf het contract mag veranderen tussendoor. Ja, ik teken ervoor. Moet wel omdat ze het allemaal doen. Geen keuze zeg maar.

Als je als klant de prijs wil aanpassen tussendoor omdat KPN regelmatig geen goed product levert, kan dat niet. 

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 333 reacties
  • 6 februari 2025

Wat zijn veel mensen toch onmeunig ongeduldig zeg als ze iets voor niks kunnen krijgen. Man man man man get a life. Wacht een paar dagen. Ben je bang dat je de boot mist?? Heb je al op maandbasis uitgerekend wat het je scheelt als je een paar dagen wacht? Koop anders een fles azijn die in de aanbieding is, dan compenseer je dat…. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 6 februari 2025
RJW59 schreef:

Wat zijn veel mensen toch onmeunig ongeduldig zeg als ze iets voor niks kunnen krijgen. Man man man man get a life. Wacht een paar dagen. Ben je bang dat je de boot mist?? Heb je al op maandbasis uitgerekend wat het je scheelt als je een paar dagen wacht? Koop anders een fles azijn die in de aanbieding is, dan compenseer je dat…. 

Haha, inderdaad. Men hoort alleen maar 'gratis’ en slaat op tilt. En worden boos, onbeschoft, ongemanierd, als het niet lukt of ze moeten wachten. 🙄 Zelf moet ik me bij sommige reacties inhouden om niet er volop in te gaan. Aangezien er klanten/mensen zijn die niet tegen de waarheid of feiten kunnen. Ik wil geen ban, dus ik hou mezelf hier en daar wat afzijdig. 😁

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 6 februari 2025

@Alexandra van KPN Die tweede mail is tot op heden niet gekomen.

Nu 24 uur verder nog steeds niet maar kan komen door de drukte?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 6 februari 2025

Dat kan door de drukte komen inderdaad ​@Roos79 maar wellicht is de mail ook per abuis in de map met ongewenste mail beland?

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 6 februari 2025

KPN had toch ook wel deze drukte kunnen verwachten bij de Nederlanders toch ;)

Had je daar ook je systemen op aan kunnen passen als ik nu lees dat mensen al 2,5 dag wachten op een bevestiging dat is niet meer van deze tijd dat dit dagen moet duren en zouden ze zich wel voor moeten schamen enigszins.

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 6 februari 2025

Belachelijk, KPN hoeft zich nergens voor te schamen! Lekker makkelijk scoren. Jij weet niet wat er achter de schermen gebeurt ​@MennoG78. Ik ook niet. Mensen/klanten moet niet zo onfatsoenlijk doen. De wereld vergaat niet hoor. 

Gewoon wachten, en het komt vanzelf goed! 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 6 februari 2025
Remco van KPN schreef:

Dat kan door de drukte komen inderdaad ​@Roos79 maar wellicht is de mail ook per abuis in de map met ongewenste mail beland?

Nee ook niet, misschien dan toch ergens wat mis?

wjb
Superuser
  • 74431 reacties
  • 6 februari 2025
Raspberry schreef:

Belachelijk, KPN hoeft zich nergens voor te schamen! Lekker makkelijk scoren. Jij weet niet wat er achter de schermen gebeurt ​@MennoG78.

Ik ben het wel met ​@MennoG78 eens of anders in ieder geval dat dit niet de schoonheidsprijs verdient.

Ik neem aan dat deze procedure zonder enige menselijke tussenkomst doorlopen wordt en dan is het vreemd dat er zo'n enorme vertraging optreedt. Hoe vaak hebben we in het verleden al niet gezien dat een wijziging in de wachtrij komt te staan omdat een voorgaande wijziging "vastgelopen" is en verdere wijzigingen blokkeert. Het zou ook maar zo kunnen dat iets soortgelijks hier ook van toepassing is.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Roos79 schreef:

@Alexandra van KPN Die tweede mail is tot op heden niet gekomen.

Nu 24 uur verder nog steeds niet maar kan komen door de drukte?

Ik denk dat hier verwarring ontstaan is. Je krijgt niet twee bevestigingen. Je ziet één overzicht wanneer je je voordelen kiest en bevestigt (als je de nieuwe voordelen wilt). Daarna krijg je het later in de mail bevestigd, waar ook weer een overzicht in staat van wat je voordelen zijn. Oftewel je krijgt één bevestigingsmail.

Het aantal Combivoordeel verzoeken/wijzigingen is heel hoog sinds de nieuwe voordelen live zijn gegaan. Het is inderdaad heel druk. Er wordt hard aan gewerkt om alles zo snel mogelijk te verwerken. Weet dat we alle feedback lezen en meenemen.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 6 februari 2025

@Alexandra van KPN Maar wat ik dus mis in dit hele verhaal dat er nergens een kostenplaatje te zien is na de wijziging.

Dus je verandert een voordeel maar je heb totaal geen idee hoe het prijsoverzicht erna is.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dit topic wordt goed gevonden en er worden veel vragen gesteld. Super! Ook goed om te zien dat jullie elkaar helpen.

Wel heb ik een aantal echt off-topic reacties verwijderd. Laten we zoveel mogelijk op de inhoud blijven, om het voor iedereen overzichtelijk te houden. Voor hoe mensen wel of niet reageren op bepaalde dingen, is misschien het Community Café beter geschikt 😊

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2287 reacties
  • 6 februari 2025
wjb schreef:
Raspberry schreef:

Belachelijk, KPN hoeft zich nergens voor te schamen! Lekker makkelijk scoren. Jij weet niet wat er achter de schermen gebeurt ​@MennoG78.

Ik ben het wel met ​@MennoG78 eens of anders in ieder geval dat dit niet de schoonheidsprijs verdient.

Ik neem aan dat deze procedure zonder enige menselijke tussenkomst doorlopen wordt en dan is het vreemd dat er zo'n enorme vertraging optreedt. Hoe vaak hebben we in het verleden al niet gezien dat een wijziging in de wachtrij komt te staan omdat een voorgaande wijziging "vastgelopen" is en verdere wijzigingen blokkeert. Het zou ook maar zo kunnen dat iets soortgelijks hier ook van toepassing is.

Ik denk dat KPN graag alles goed in de gaten houdt, zodat hij fouten de schade beperkt is.

Kijk maar naar de modems update’s, kan normaal ook in 1 dag. Duurt hier al iets langer dan 1 dag. Kwestie van beleidskeuzes denk ik.

Nu weet ik oprecht niet wat hun order systeem aan kan I dit geval, er zit natuurlijk een hoop aan vast. Ik gok dat er heel wat scripts mee draaien om bij de externe diensten alles te activeren.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Ik las dat KPN Netflix  of ESPN gratis gaat geven aan trouwe klanten met combi producten , wanneer gaat dit in en wanneer wordt de factuur aangepast ?

Probeer al tijden het Plus pakket op te zeggen , even lijkt het dan gelukt te zijn en een dag later zie ik dat ik weer abonnee ben , hoe zit dit , want KPN merkt dit aan als Entertainment en dat staat andere kortingen of abonnementen in de weg !

Freund Nieuwegein 

Michael001
Slimmerik
  • Slimmerik
  • 136 reacties
  • 6 februari 2025
Frejel schreef:

Ik las dat KPN Netflix  of ESPN gratis gaat geven aan trouwe klanten met combi producten , wanneer gaat dit in en wanneer wordt de factuur aangepast ?

Probeer al tijden het Plus pakket op te zeggen , even lijkt het dan gelukt te zijn en een dag later zie ik dat ik weer abonnee ben , hoe zit dit , want KPN merkt dit aan als Entertainment en dat staat andere kortingen of abonnementen in de weg !

Freund Nieuwegein 

Lees anders eerst even het artikel door voordat je vragen stelt.

wjb
Superuser
  • 74431 reacties
  • 6 februari 2025
Frejel schreef:

Het pluspakket wordt niet gezien als "entertainment", het Pluspakket is al tijden gratis als je ook mobiele telefonie van KPN hebt. Het heeft dan ook geen zin deze te verwijderen.

Reageer