Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45014 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28330 reacties
  • 16 februari 2025
Ruvaz schreef:
Marlon92 schreef:
Ruvaz schreef:

In mijn spam box zit geen mail van kpn. 
In MijnKPN staat dit al meer dan twee dagen.

Heb woensdag jl. mijn Combivoordeel icm Netflix aangezet.

In die mail die je zou moeten krijgen staat deze link:

https://www.kpn.com/televisie/netflix/activeren

Probeer die eens.

<afbeelding>
Deze melding krijg ik nu.

Dan lijkt het erop dat jouw aanvraag voor Netflix nog niet verwerkt is, ​@Ruvaz. Je hoort twee mails te krijgen. De eerste is de bevestiging van je Keuzevoordeel. En dan daarna een losse met de activatielink. Heb je die eerste mail al wel ontvangen?

wjb schreef:

Berrie_Kaas schreef:

Twee vragen:

- Zijn uw mobile abonnementen wel als ‘product’ toegevoegd aan uw ‘Mijn KPN´ ?

Naar mijn weten is het niet nodig dat de mobiele abonnementen in MijnKPN opgenomen zijn. Het enige is dat ze op exact hetzelfde adres geregistreerd moeten zijn en gekoppeld moeten zijn (klik).

Klopt. De producten hoeven niet aan hetzelfde KPN ID gekoppeld te zijn. Maar ze moeten wél samen een huishouden vormen. Wat betekent dat ze op hetzelfde adres geregistreerd moeten staan, én de huishoudkoppeling gemaakt moet zijn. ​@Toetersenbellen, is dat laatste bij jou het geval? Klik op de link hierboven (het woord ‘klik’) daar kun je jouw abonnementen invullen en een huishouden aanmaken. 

wjb schreef:
Gabry1986 schreef:

nu heb ik het opnemen pakket al maar blijkbaar hoor ik dat nu gratis te krijgen, dit kan ik nergens aanzetten, en het service pakket staat ook niet aan.

Die zullen automatisch aangezet worden, daar hoef je niets voor te doen.

En dit klopt ook, ​@Gabry1986. Tegelijk met het aanzetten van ESPN zullen ook die andere dingen verwerkt worden.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 16 februari 2025
Erik van KPN schreef:
Ruvaz schreef:

<afbeelding>
Deze melding krijg ik nu.

Dan lijkt het erop dat jouw aanvraag voor Netflix nog niet verwerkt is, ​@Ruvaz. Je hoort twee mails te krijgen. De eerste is de bevestiging van je Keuzevoordeel. En dan daarna een losse met de activatielink. Heb je die eerste mail al wel ontvangen?

Ik heb na aanmelding geen enkele email gehad van KPN dit was woensdag jl.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7452 reacties
  • 16 februari 2025

Hmm, zou je dan een eigen topic aan willen maken hiervoor ​@Ruvaz? Dan kunnen we het daar samen uitzoeken. Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens? 

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 16 februari 2025

Sanne, hoop dat ik kan meelezen, heb ook nog activatie e-mail gehad. Durf effe niets anders te doen. Bang voor dubbel account of zo

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7452 reacties
  • 16 februari 2025

Meelezen mag altijd ​@kuitc! Ik zie eerder in dit topic dat het om Netflix ging en dat het niet lukte om Netflix als voordeel te kiezen. Is dat inmiddels wel gelukt maar wacht je nu op de mail die hierover nog binnen moet komen? 

Zo ja, hoe lang geleden heb je het voordeel dan kunnen kiezen? Het kan namelijk 4 uur duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt, dus als die tijd nog niet om is wacht het dan nog even af.
Dubbel account zal niet gebeuren, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken! 🙂 Je kunt het voordeel eens per 30 dagen wijzigen dus als er al wat gekozen is dan zal je niet zomaar dubbele dingen krijgen.

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 16 februari 2025

Inmiddels vrijdag mijn abo verlengd. Mededeling gehad dat Netflix actief is maar geen linkje voor te activeren gekregen. 

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 16 februari 2025

Sinds 11 feb is alvast Netflix bedrag door KPN ingehouden. Zou volgende maand gecorrigeerd worden. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7452 reacties
  • 16 februari 2025

Check, ik heb gekeken in je abonnement en zie dat er op 14 februari een mail naar je is gestuurd getiteld Bevestiging Netflix abonnement via je KPN factuur. Daarin staat: 
Je ontvangt nog een e-mail van Netflix
Hierin staat welk abonnement met welke prijs je hebt afgesloten bij Netflix.

Heb je vragen over je Netflix account?
Ga dan naar netflix.com en login. Hier vind je je gegevens van je Netflix abonnement en kun je wijzigingen doorvoeren.”

Daar zou je alle info dus moeten vinden. 🙂 Lukt het via die weg?

Ik heb alles als product en  overal het zelfde adres. Als ik op de link klik en het invul geeft ie aan dat het niet kan omdat het al gedaan is.

hoe los ik dit nu op?

Erik van KPN schreef:

wjb schreef:

Berrie_Kaas schreef:

Twee vragen:

- Zijn uw mobile abonnementen wel als ‘product’ toegevoegd aan uw ‘Mijn KPN´ ?

Naar mijn weten is het niet nodig dat de mobiele abonnementen in MijnKPN opgenomen zijn. Het enige is dat ze op exact hetzelfde adres geregistreerd moeten zijn en gekoppeld moeten zijn (klik).

Klopt. De producten hoeven niet aan hetzelfde KPN ID gekoppeld te zijn. Maar ze moeten wél samen een huishouden vormen. Wat betekent dat ze op hetzelfde adres geregistreerd moeten staan, én de huishoudkoppeling gemaakt moet zijn. ​@Toetersenbellen, is dat laatste bij jou het geval? Klik op de link hierboven (het woord ‘klik’) daar kun je jouw abonnementen invullen en een huishouden aanmaken. 

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 16 februari 2025

Staat minstens één van die mobiele abonnementen op hetzelfde adres als jouw vaste Internet abonnement?

Heb je minstens één van die mobiele abonnementen aangemeld voor combivoordeel?

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 16 februari 2025

Sanne, ga straks effe inloggen en kijken. Laat je weten !

wjb schreef:

Staat minstens één van die mobiele abonnementen op hetzelfde adres als jouw vaste Internet abonnement?

Heb je minstens één van die mobiele abonnementen aangemeld voor combivoordeel?

Ja, we kunnen onderling ook al wel mb’s delen en we hebben de dubbele data. Dus die voordelen hebben we, maar geen level. 

• Slimmerik
  • 64 reacties
  • 16 februari 2025

Beste Sanne, ingelogd bij Netflix. Kom bij een pagina hoe te betalen en geen optie iets te doen via KPN

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7452 reacties
  • 16 februari 2025

Hmmm, wil jij dan ook een eigen topic aanmaken ​@kuitc? Dan kunnen we het daar 1 op 1 met je oppakken en kijken hoe dit nu zit. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 februari 2025

Wanneer gaan de voordelen (gratis opnemen en pluspakket) in? Ik zie al een tijdje dat ik level 2 ben, maar zie deze voordelen niet in mijn lijstje staan. Wel mijn keuzevoordeel van ESPN-compleet. Ik kan trouwens geen mailtjes vinden over het activeren hiervan. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 17 februari 2025

Heb je ook een wijziging doorgevoerd ​@Carola72? Het kan door de drukte inderdaad langer duren voordat bepaalde zaken actief zijn. Mocht er onduidelijkheid blijven bestaan maak dan even een eigen topic aan! 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 februari 2025

Mijn vader en ik hebben allebei een abonnement en wonen in hetzelfde huishouden. Kunnen we dan allebei een eigen keuzevoordeel kiezen, of is dit beperkt tot één persoon per huishouden? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 17 februari 2025

De voordelen worden op het niveau van het huishouden en niet per persoon bekeken. Dus als deze abonnementen onderdeel vormen van hetzelfde huishouden zal dat dan één voordeel zijn

• 3034 reacties
  • 17 februari 2025
Tessa25 schreef:

Mijn vader en ik hebben allebei een abonnement en wonen in hetzelfde huishouden. Kunnen we dan allebei een eigen keuzevoordeel kiezen, of is dit beperkt tot één persoon per huishouden? Ik kan dit namelijk nergens terug vinden. 

Het is 1 keuzevoordeel voor het huishouden. Het geld voor het thuisabonnement. Daar heb je er als het goed is maar 1 van in het huishouden. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 februari 2025
Remco van KPN schreef:

De voordelen worden op het niveau van het huishouden en niet per persoon bekeken. Dus als deze abonnementen onderdeel vormen van hetzelfde huishouden zal dat dan één voordeel zijn

Wel raar dat iedereen in het huishouden hier een mail over krijgt. Zo lijkt het net of iedereen kan kiezen.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 februari 2025

Hoi, zijn er meer aanvragen die een zetje nodig hebben? ik zelf wacht inmiddels ruim een week op een activatiemailtje voor mijn Disney+ combivoordeel…

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

• 765 reacties
  • 17 februari 2025
Tessa25 schreef:

Tessa25 schreef:
Remco van KPN schreef:

Wel raar dat iedereen in het huishouden hier een mail over krijgt. Zo lijkt het net of iedereen kan kiezen.

Dit zijn dan vermoedelijk twee mobiele abonnementen met elk een eigen contact emailadres. Je vader heeft daarnaast mogelijk ook internet en TV van KPN.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Patrick_P1, we hebben je vraag hier naartoe verplaatst.

Door drukte kan de bevestiging wat langer op zich laten wachten, maar je zou 'm binnen een dag wel moeten hebben. Controleer voor de zekerheid jouw voordelen in MijnKPN, daar kan je zien welk voordeel je gekozen hebt en even controleren of je daar Disney+ ziet staan. Staat Disney aan als jouw keuzevoordeel, dan kan je Disney+ via deze stappen activeren.

• Helper
  • 42 reacties
  • 17 februari 2025
Arjan van KPN schreef:

Zou je een nieuw topic hiervoor willen aanmaken ​@hcwwch? Ik denk dat dit even meer uitgediept moet worden wat er precies bij jou mis gaat. 

Het is niet meer nodig: het bleek dat het toekennen van het voordeel “gratis opnemen” dat KPN mij automatisch toekende nog in verwerking was. Ik kreeg vrijdag via de mail deze boodschap: "Je voordelen zijn veranderd” en daarmee werd dat bedoeld. Daarna liep het opnieuw aanmelden van Disney+ op rolletjes. Blijkbaar kan het systeem geen 2 wijzigingen gelijktijdig aan.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 februari 2025
Remco van KPN schreef:

Heb je ook een wijziging doorgevoerd ​@Carola72? Het kan door de drukte inderdaad langer duren voordat bepaalde zaken actief zijn. Mocht er onduidelijkheid blijven bestaan maak dan even een eigen topic aan! 

Ik heb net eindelijk het gratis pluspakket kunnen activeren. Nu alleen wachten tot KPN dat in mijn gegevens verwerkt. Want nu kan ik nog niet kijken hoe ik het opnemen pakket op gratis kan zetten. 

Reageer