Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45014 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Top ​@Carola72, fijn dat het gelukt is. Je ontvangt ook een bevestiging, als je jouw keuzevoordeel hebt aangezet en je zit in een level waar gratis Opnemen bij zit: dan wordt dat automatisch aangezet. Het kan door drukte even duren voor je de bevestiging ontvangt, je krijgt 'm meestal binnen 4 uur.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 17 februari 2025

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb al 11 dagen dezelfde mededeling in de app en nog geen e-mail ontvangen om Netflix te activeren. Graag hulp, KPN.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

david_meyer25
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 270 reacties
  • 18 februari 2025

Ik heb ook nog steeds geen mail ontvangen van Netflix 

Kan weg

• Topper
  • 24 reacties
  • 18 februari 2025

Ik heb ook nog steeds geen mail ontvangen van Netflix

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 18 februari 2025

Hier gelukkig binnen paar uur al gehad bij me ouders.

En bij videoland van de week eigenlijk binnen uurtje al

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16111 reacties
  • 18 februari 2025

Door de drukte kan het langer duren voordat je de mail krijgt ​@david_meyer25 en ​@alice60. Hoe lang wachten jullie nu?

Het kan ook zijn dat de mail in spam is gekomen, als dat zo is kan je de activatie vaak alsnog doen via de activatiepagina.

• Topper
  • 24 reacties
  • 18 februari 2025
Jasper van KPN schreef:

Door de drukte kan het langer duren voordat je de mail krijgt ​@david_meyer25 en ​@alice60. Hoe lang wachten jullie nu?

Het kan ook zijn dat de mail in spam is gekomen, als dat zo is kan je de activatie vaak alsnog doen via de activatiepagina.

Ik wacht al sinds 5 februari op de mail van Netflix 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 18 februari 2025
Patrick_P1 schreef:

Hoi, zijn er meer aanvragen die een zetje nodig hebben? ik zelf wacht inmiddels ruim een week op een activatiemailtje voor mijn Disney+ combivoordeel…

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt 

de activatielink die je door hebt gestuurd werkt niet. Als ik even Google op ‘KPN Disney activeren’ kom ik uiteindelijk wel op een juiste pagina, maar die meldt dat er voor mijn abonnement niets te activeren valt. Ik heb ook geen mailtjes ontvangen (spam folder gecheckt)

• Topper
  • 24 reacties
  • 18 februari 2025

Ja niks in spam (en bij me bewindvoerder in de spam ook niks zei ze) en via die link staat dat er niks is om te activeren 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 895 reacties
  • 18 februari 2025
Henk125 schreef:

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb al 11 dagen dezelfde mededeling in de app en nog geen e-mail ontvangen om Netflix te activeren. Graag hulp, KPN.

Dat duurt wel erg lang dan. Zou je je profiel willen aanvullen met je persoonlijke gegevens? Dan gaan we eens op onderzoek uit voor je. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 895 reacties
  • 18 februari 2025
Patrick_P1 schreef:
Patrick_P1 schreef:

Hoi, zijn er meer aanvragen die een zetje nodig hebben? ik zelf wacht inmiddels ruim een week op een activatiemailtje voor mijn Disney+ combivoordeel…

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt 

de activatielink die je door hebt gestuurd werkt niet. Als ik even Google op ‘KPN Disney activeren’ kom ik uiteindelijk wel op een juiste pagina, maar die meldt dat er voor mijn abonnement niets te activeren valt. Ik heb ook geen mailtjes ontvangen (spam folder gecheckt)

Zou je nog eens willen controleren of je met deze link wel Disney+ kan activeren? En weet je zeker dat je met het juiste KPN ID inlogt? Je dient het KPN ID te gebruiken waarop het Thuis-product staat gekoppeld. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 895 reacties
  • 18 februari 2025

En voor ​@alice60 en ​@david_meyer25 heb ik ook een update. Door jullie status is het wijzigen van het abonnement niet toegestaan. Ook niet als dat in je voordeel is. We zijn ermee bezig om te kijken of dat anders kan voor de combivoordelen. Voor nu wil ik jullie verwijzen naar de bewindvoering en zij kunnen via hun gebruikelijke ingang (of anders via telefonisch contact) een ticket laten aanmaken. Dan kunnen jullie alsnog omgezet worden naar de nieuwe (gewenste) voordelen. Zij kunnen dan het beste in hun verzoek aangegeven dat het via de MijnKPN app niet lukt voor de client. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 18 februari 2025
Arjan van KPN schreef:
Henk125 schreef:

Dat duurt wel erg lang dan. Zou je je profiel willen aanvullen met je persoonlijke gegevens? Dan gaan we eens op onderzoek uit voor je. 

Profiel toegevoegd.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8156 reacties
  • 19 februari 2025

Er staat een interessant verhaal in De Stentor, dus waarschijnlijk ook in het AD van de ACM of de ‘gratis’ streamingdiensten die KPN nu aanbiedt wel zo ‘gratis’ zijn bij een combi abonnement.

Meer schrijf ik er niet over.

Een link naar het artikel kan ik helaas niet plaatsen, alleen online te lezen voor abonnees.

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 19 februari 2025
JanD schreef:

Er staat een interessant verhaal in De Stentor, dus waarschijnlijk ook in het AD van de ACM of de gratis streamingdiensten die KPN nu aanbiedt wel zo gratis zijn bij een combi abonnement.

Meer schrijf ik er niet over.

Jammer dat je niet gewoon een link plaatst naar dat artikel.

Overigens is het volstrekt logisch dat je als abonnee uiteindelijk zelf betaalt voor de kortingen die je krijgt.

Natuurlijk zou de prijs van je abonnement lager kunnen zijn als er geen kortingen gegeven worden maar helaas zit de Nederlander anders in elkaar. De Nederlander is zeer vatbaar voor "aanbiedingen". Dat zie je ook terug in de supermarkt maar als je de prijs van artikelen in de Nederlandse supermarkten vergelijkt met die in de Duitse supermarkten dan zie je dat de prijs in Nederland veel hoger ligt en je in combinatie met de aanbieding in de buurt komt van de prijs in Duitsland.

• 3034 reacties
  • 19 februari 2025
wjb schreef:

Natuurlijk zou de prijs van je abonnement lager kunnen zijn als er geen kortingen gegeven kunnen worden 

Inderdaad. Eigenlijk ben ik er wel van geschrokken dat het kennelijk mogelijk is om Netflix van € 8.99 zomaar gratis weg te geven. Dat er zoveel rek in zit...

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 19 februari 2025
Marlon92 schreef:
wjb schreef:

Natuurlijk zou de prijs van je abonnement lager kunnen zijn als er geen kortingen gegeven kunnen worden 

Inderdaad. Eigenlijk ben ik er wel van geschrokken dat het kennelijk mogelijk is om Netflix van € 8.99 zomaar gratis weg te geven. Dat er zoveel rek in zit...

Wat denk je van een korting van €14,99 voor ESPN Compleet? Die korting, waar waarschijnlijk zo'n 15% van de abonnees voor kiest, wordt natuurlijk verrekend in de prijs voor het vaste en mobiele abonnement van alle abonnees.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 19 februari 2025
Henk125 schreef:
Arjan van KPN schreef:
Henk125 schreef:

Profiel toegevoegd

Dank je Henk! We gaan ermee aan de slag!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8156 reacties
  • 19 februari 2025

De link komt nog ​@wjb , plaats ik in mijn eerdere reactie die ik via de mobiel plaatste. De link zoek ik via de pc op, dat is makkelijker voor mij.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8156 reacties
  • 19 februari 2025
JanD schreef:

De link komt nog ​@wjb , plaats ik in mijn eerdere reactie die ik via de mobiel plaatste. De link zoek ik via de pc op, dat is makkelijker voor mij.

Beste ​@wjb een link plaatsen heeft helaas geen zin. Het is wat men bij De Stentor noemt een premium artikel, alleen online te lezen voor abonnees.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36411 reacties
  • 19 februari 2025
wjb schreef:
Marlon92 schreef:
wjb schreef:

Wat denk je van een korting van €14,99 voor ESPN Compleet? Die korting, waar waarschijnlijk zo'n 15% van de abonnees voor kiest, wordt natuurlijk verrekend in de prijs voor het vaste en mobiele abonnement van alle abonnees.

De abonnee die internet-thuis en mobiel heeft bij KPN betaalt 12,50 voor TV en kan dan behalve het Basispakket ook het Pluspakket en ESPN gratis daarbij krijgen. Duidelijk is dat die 12,50 veel te weinig is voor het dekken van al die kosten. Dit wordt bekostigd uit het internetabonnement. De ACM stelt terecht dat de kosten voor internet-only te hoog zijn. Al die kortingen en gratis pakketten worden uiteindelijk betaald door alle abonnees. Ook door degene die geen totaalklant bij KPN zijn en dat ook niet willen worden.  

• 3034 reacties
  • 19 februari 2025
Noordzee schreef:
wjb schreef:
Marlon92 schreef:
wjb schreef:

De abonnee die internet-thuis en mobiel heeft bij KPN betaalt 12,50 voor TV en kan dan behalve het Basispakket ook het Pluspakket en ESPN gratis daarbij krijgen. Duidelijk is dat die 12,50 veel te weinig is voor het dekken van al die kosten. Dit wordt bekostigd uit het internetabonnement.

En vooral ook de mobiele abonnementen. 

Noordzee schreef:

De ACM stelt terecht dat de kosten voor internet-only te hoog zijn. Al die kortingen en gratis pakketten worden uiteindelijk betaald door alle abonnees. Ook door degene die geen totaalklant bij KPN zijn en dat ook niet willen worden.  

Dat roep ik ook al jaren. Ik denk wel eens: providers zouden verplicht moeten worden om ook tv-only te verkopen. En dan wel dus dezelfde dienst die ook internet + tv klanten krijgen. Dan zal er plots veel veranderen denk ik. Maar dat zal wel nooit gebeuren.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 20 februari 2025
Remco van KPN schreef:
Henk125 schreef:
Arjan van KPN schreef:
Henk125 schreef:

Profiel toegevoegd

Dank je Henk! We gaan ermee aan de slag!

Dag Arjan, Remco, Jan van KPN, hebben jullie al positief nieuws voor mij ? Inmiddels zijn al twee weken verstreken sinds ik mijn keuze voor het combivoordeel heb doorgegeven via de app.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7500 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi ​@Henk125 , dit wordt nog steeds uitgezocht! Zodra we meer weten, laten we je het zo snel mogelijk weten. 

wjb
Superuser
  • 74435 reacties
  • 22 februari 2025

Vanochtend mijn combivoordeel omgezet van €5,- naar Netflix en dat was in een paar minuutjes geregeld inclusief het activeren bij Netflix.

Daarmee is mijn level ook van 1 naar 2 gegaan waardoor ook het opnemenpakket gratis wordt. Ik overweeg dan ook mijn tweede TV ontvanger de deur uit te doen zodra de smart-TV+ app stabiel en functioneel volwaardig is.