Skip to main content
Antwoord

Kan Kleinzakelijk Internet en TV niet koppelen aan Mobiel nummer in MijnKPN

• September 17, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een mobiel abbonement bij KPN, daarnaast hebben we thuis ook een abbonement Kleinzakelijk voor Internet + TV. 

Ik maak al gebruik van combivoordeel (ESPN). Dus de abbonementen zouden al gekoppeld moeten zijn.

Ik wil graag in de KPN App mijn internet + tv abbonement koppelen aan mijn mobiele nummer, echter geeft de app aan bij ‘product toevoegen’ : Dit product kan niet worden gekoppeld aan je KPN ID.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al in Chrome en Edge geprobeerd en daarnaast op op mijn mobiele telefoon in de KPN App.

De reden dat ik dit vraag is, omdat ik mijn pakket nog gratis ViaPlay heb voor 9 maanden, maar deze kan ik nu niet activeren, omdat beide producten niet aan elkaar gekoppeld zijn.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Alwinho-98. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw Kleinzakelijk Internet + TV abonnement te koppelen aan jouw KPN ID. Ik snap dat het verwarrend is, zeker omdat je al gebruikmaakt van Combivoordeel, maar dat betekend niet dat het abonnement dan ook automatisch al is gekoppeld aan jouw KPN ID. 

Het klopt dat het soms niet lukt om een Kleinzakelijk Internet + TV abonnement direct te koppelen in de MijnKPN App. Met het klantnummer van het abonnement kun je het product wel koppelen aan je KPN ID. In het topic hieronder geven we hier meer uitleg over. 

MijnKPN app: Product koppelen 

Laat je weten of het zo lukt? 🙂

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hoi ​@Alwinho-98. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw Kleinzakelijk Internet + TV abonnement te koppelen aan jouw KPN ID. Ik snap dat het verwarrend is, zeker omdat je al gebruikmaakt van Combivoordeel, maar dat betekend niet dat het abonnement dan ook automatisch al is gekoppeld aan jouw KPN ID. 

Het klopt dat het soms niet lukt om een Kleinzakelijk Internet + TV abonnement direct te koppelen in de MijnKPN App. Met het klantnummer van het abonnement kun je het product wel koppelen aan je KPN ID. In het topic hieronder geven we hier meer uitleg over. 

MijnKPN app: Product koppelen 

Laat je weten of het zo lukt? 🙂