Op dit moment wordt onderzocht hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen en we zijn daarom opzoek naar voorbeelden. Willen jullie een bericht achterlaten in dit topic met daarin het antwoord op de onderstaande vragen? Dan kunnen wij dit doorzetten.
Werkt de app of webversie van MijnKPN traag?
Laat je gegevens achter in het KPN Forum profiel.
Tevens voegen we losse topics hierover samen met dit topic.
Ervaar je problemen met delen van Mb's in “MijnKPN”?
Bel dan naar 0800-0402 (Klantenservice KPN) en vraag om een medewerker te spreken. Vertel je probleem en iedereen die in je “Mijn KPN” Mb's delen app staat (familie) krijgt dan tijdelijk uit coulance 5 Gb gratis. Het staat er binnen 1 minuut op!!!!!
Op dit moment wordt onderzocht hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen en we zijn daarom opzoek naar voorbeelden. Willen jullie een bericht achterlaten in dit topic met daarin het antwoord op de onderstaande vragen? Dan kunnen wij dit doorzetten.
Zijn er mensen die ook problemen ondervinden met het delen van mb’s na de update van de app. Bij mij werkt het niet , mijn kinderen worden al zenuwachtig.
KPN is er al een oplossing, ik ben vast niet alleen die dit zo ervaart.
Zowel de nieuwe app alsook de website laat geen data zien…
Nu was de nieuwe app al een drama en kreeg ik geen gebruiksgegevens te zien, maar werkte het delen van MB’s via de website wel nog….
Waarom de eerste? Omdat je, als je meerdere abbo’s hebt er best eentje zonder data bundel kunt hebben en dan door het delen van MB’s je dochtertje toch op WhatsApp kunt laten.
Zowel app als website werken niet. App blijft hangen met leeg scherm. Website zegt na inloggen bij “mijn profiel”: MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.
De mijn KPN app werkt bij mij ook niet, online versie werkt ook niet, wordt niks geladen. Zelfde probleem bij orders en oom die ook KPN hebben. Profiel is ingevuld.
Ervaar je problemen met delen van Mb's in “MijnKPN”?
Bel dan naar 0800-0402 (Klantenservice KPN) en vraag om een medewerker te spreken. Vertel je probleem en iedereen die in je “Mijn KPN” Mb's delen app staat (familie) krijgt dan tijdelijk uit coulance 5 Gb gratis. Het staat er binnen 1 minuut op!!!!!
@Wolveman : ik heb net gebeld maar hellemaal niks 5 GB hoor ,ik moet zo gaan werken en heb dan geen internet , ze zeggen dat ze er volop mee bezig zijn en dat het later op de middag is opgelost dus dan maar werken zonder internet :(
Ik ben ook de hele dag al bezig om mijn KPN te openen. Dan krijg na heel lang wachten , ‘facturen niet in te zien’ , dan weer ‘er is een nieuwe app beschikbaar’ maar mb’s delen niet mogelijk. App verwijdert en opnieuw geïnstalleerd geeft geen verbetering. Zo juist eindelijk mijn KPN ingekomen en mb’s kunnen delen. Daarna was het weer ontzettend lang voor ik er weer in kon komen!! GEEn storings melding kunnen vinden😡
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.