Bij het aangaan van een abonnement bij KPN, heeft mijn zus de Arris VIP 5202 ontvangen. Deze ontvanger heeft Bluetooth.
M’n zus luistert ook graag radio en de Spray muziekzenders. Dat kan nu alleen als de TV ook aanstaat. Is niet echt ‘groen’ en soms ook ronduit onhandig. Daarom de volgende vraag:
Is het mogelijk een Bluetooth speaker met de Arris VIP 5202 te verbinden? Dan weet ik een mooi kerstcadeau voor haar
Beste antwoord door Berteman
Maja_ schreef:
Het zijn van een Nederlands docent is gelukkig niet benodigd om klanten goed te kunnen helpen Martijn
Berteman schreef:
De adapter heb ik besteld en ga die proberen. Niet geschoten is altijd mis en mocht die niet werken, dan kan die inderdaad weer retour.
Zou je je bevindingen hier willen delen? Ik denk dat we allemaal wel benieuwd zijn of dit lukt!
Zus is erg blij! Kan nu radio en muziekje luisteren, zonder dat de televisie de hele dag aan hoeft te staan! Er was- itt de eerder geprobeerde - een lichtnetadapter bijgesloten. Ik heb niet geprobeerd of die via de USB van Arris voldoende stroom krijgt.
Zus is erg blij! Kan nu radio en muziekje luisteren, zonder dat de televisie de hele dag aan hoeft te staan! Er was- itt de eerder geprobeerde - een lichtnetadapter bijgesloten. Ik heb niet geprobeerd of die via de USB van Arris voldoende stroom krijgt.
Top goed om te horen dat dit werkt, the more you know..
en fijn om te horen dat je zus blij is met deze oplossing
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.