Skip to main content
Beantwoord

De TV+ app kantelt opeens niet meer op mijn 1 jaar oude iPad

• September 20, 2025
  • 8 reacties
  • 76 keer bekeken

Dit is vervelend om dit allemaal weer een keer te moeten melden maar de KPN + app kantelt opeens niet meer op mijn 1 jaar oude iPad terwijl alle overige apps dit wel doen.

Instellingen, opnieuw installeren enz enz heb ik al geprobeerd zonder resultaat 

Helpdesk gebeld en zij weten het ook niet meer.

wat nu ?

Beste antwoord door Jasper van KPN

De update met de fix is uit, deze wordt geleidelijk beschikbaar gemaakt voor alle apparaten:

8 reacties

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • September 20, 2025

​@WimThl 

Dat is een bug en daar wordt aan gewerkt.

Hier een tijdelijke oplossing!!

Met de webbrowser safari op je iPad tv.kpn.com openen en inloggen.

Rechts bovenin de browser het vierkantje met pijl omhoog kiezen.

Kies “meer” en daarna “zet op beginscherm” en zorg dat “open als webapp” AAN staat.

Klik tenslotte op toevoegen.

Met de webapp heb je geen last van het terug spingen van de horizontale stand naar verticale stand.

Als het probleem is opgelost kun je weer de normale TV+ app gebruiken.

(met een andere browser zoals Edge en Chrome werkt deze oplossing ook)

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 21, 2025

Beste JoCoLa,

bedankt voor jouw reactie, maar ik ben niet zo handig in het wijzigen van instellingen en al helemaal niet als deze tijdelijk zijn, moet eea.  dan ook weer opnieuw instellen.

heb dus de helpdesk gebeld, heel lang verhaal, collega erbij gehaald enzovoort zonder succes 

men heeft geen oplossing en stuurt mij door naar een KPN winkel !?

de app op mijn telefoon gezet om te controleren en wat denk je, hetzelfde probleem 

blijkbaar weet men dus van niets en als men van niets weet wordt het probleem ook niet opgelost.

morgen maar weer even bellen denk ik dan 

• September 21, 2025

Men weet wel van het probleem. Maar het kan niet meteen opgelost worden. Er moet een nieuwe versie van de app komen. Daar gaat een poosje overheen voordat die er is.

JoCoLa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • September 21, 2025

​@WimThl Er wordt aan gewerkt !

Het is een foutje die in de laatste update van TV+ app zat en dat is  met een komende nieuwe update weer verholpen. Bellen of KPN winkel bezoeken heeft geen enkele zin. Je iPad krijgt vanzelf die update wel. Je bent niet de enigste met dat probleem en het ligt dus niet aan je iPad.

Je kan ook af en toe de app store open op je ipad en kijken via je profiel of er apps bijgewerkt kunnen worden.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@WimThl, dit is inderdaad bekend en wordt aan gewerkt door de ontwikkelaars. De winkel en de klantenservice kunnen dat niet veranderen, maar hadden dat wel moeten kunnen vertellen. Als er een update is delen we dat in Product Updates, tot die tijd kan je de tijdelijke oplossing van JoCola gebruiken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 22, 2025

Dit is toch te gek voor woorden,

nadat er blijkbaar een update geweest is werkt de KPN TV+ app niet goed meer m.n. het automatisch kantelen van het scherm werkt niet en slaat vast op de verticale stand.

heb hierover gebeld met de klantenservice en zij weten het ook niet meer, blijkbaar weten ze niet eens dat dit probleem bestaat !? 

kpn doe hier nú eindelijk wat aan ipv uw klanten met een kluitje het riet in te sturen 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb je nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic ​@WimThl, het is niet handig om meerdere topics over hetzelfde aan te maken. Zoals we al hebben aangegeven wordt hier aan gewerkt door de ontwikkelaars. Zodra het is opgelost komt er een nieuwe update, dat is afwachten. Bellen naar de klantenservice veranderd dat niet.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2025

De update met de fix is uit, deze wordt geleidelijk beschikbaar gemaakt voor alle apparaten:

Â