Skip to main content
Beantwoord

Gesproken ondertiteling uitzetten

• 18 januari 2023
  • 35 reacties
  • 13540 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 31 mei 2024

Dit probleem had ik ook. Eigenlijk gebeurt dit alleen als je via de mobiele app het programma hebt opgenomen. 

Ik krijg dit als je een programma naam opzoekt en vervolgens gaat opnemen. De kans is dan vrij groot dat je de zender kiest met bij het logo de naam “gos”. 

• Helper
  • 47 reacties
  • 8 november 2024

ik keek Hunted op NPO 3 via kpn tv online https://tv.kpn.com

daar had ik ook een irritante stem voice over.

kan ik dat ook ergens uitzetten? zie het nergens in de instellingen van de kpn tv site.

V.groet

Jørn

PeterG
Superuser
  • 61086 reacties
  • 8 november 2024

Gewoon kanaal 1, 2 of 3 kiezen. 

En niet de GOS kanalen op 191, 192 193.

Maar eh... je hebt vast de zoekfunctie gebruikt!😉

Dan krijg je alle NPO kanalen. Ook die met gesproken ondertiteling service. Er staat, héél klein, gos bij het logo. Kanalen zijn voor slechtzienden. 

♦ Eenmaal opgenomen is het niet meer te veranderen. 

• Helper
  • 47 reacties
  • 8 november 2024

nee stond er niet bij

• Helper
  • 47 reacties
  • 8 november 2024

en hoezo zoek functie? nee ook niet, gewoon op npo 3 gezet en uitzending terug gekeken. en heb ook niks opgenomen

PeterG
Superuser
  • 61086 reacties
  • 8 november 2024

Raar hoor. Het kan bijna niet misgaan. De kanalen met het standaard geluid staan bovenaan 1,2,3.

191,192,193 staan pas een héél eind verder in de gids.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 17 januari 2025

Sinds wij nieuwe kastjes hebben en iets terugkijken, gewoon via NPO1, hebben wij ook gesproken ondertiteling bij NPO. Het is echt zeer irritant en we willen daar graag vanaf. Maar hoe? KPN, is hier een oplossing voor? 
Wij hebben niks zelf opgenomen, kijken gewoon terug zoals altijd. Maar met die nieuwere zwarte kastjes is deze ellende begonnen. 

Dromendief
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 februari 2025

Hier hetzelfde probleem, gewoon  via de gids Louis Theroux (Ned 3 )opgenomen en nu wil ik het terugkijken en is er een irritante voice-over. Helaas niet meer terug te kijken en de opname is nu verprutst.

PeterG
Superuser
  • 61086 reacties
  • 28 februari 2025

Mogelijk wel via de app NPO START terug te kijken ​@Dromendief .

• 5892 reacties
  • 28 februari 2025

Reageer