Skip to main content
Vraag

Haperingen in beeld en geluid bij online TV kijken op PC

• 23 maart 2025
  • 3 reacties
  • 15 keer bekeken

Goedendag,

Ik kijk elke avond KPN TV op mijn computer met LAN verbinding. Ik heb veel last van haperingen in beeld en geluid.

Dit is bij verschillende computers, dus het lijkt niet aan de computer zelf te liggen.

Kunt u (van afstand) mijn internet aansluiting doormeten of alles in orde is?

Met vriendelijke groet,

Cees

3 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Beste ​@Pappa_Cees,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met tv kijken, welke besturingssystemen heb je op de pc? Evt. de cookies en de geschiedenis leeghalen van jou webbrowser. Zou je dan eens willen kijken of het dan beter werkt? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Pappa_Cees. Welkom op de community! Vervelend dat je last hebt van haperingen bij het kijken van KPN TV op je computer. Omdat het op meerdere computers gebeurt zou het kunnen dat het aan jouw verbinding ligt. Heb je al geprobeerd je modem opnieuw op te starten? Heb je daarnaast al geprobeerd om de cookies en geschiedenis leeg te halen, zoals ​@Dennis Overbeek hierboven voorstelde?

We kunnen vanaf hier geen meting uitvoeren, maar je kan hiervoor wel een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 maart 2025

hallo, bedankt voor de adviezen. Ik zal eerst de cookies en history legen van de browser. Op Win10 en Win11. Ik zal ook de modem opnieuw starten.

Reageer