Skip to main content
Vraag

Hoe vaak moet je de TV+ Box resetten?

• 11 januari 2025
  • 33 reacties
  • 628 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Ga ik zeker doen want we worden er hier helemaal gek van. Net weer herstart.

En 100% reproduceerbaar.

Filmpje komt eraan!

Forum|alt.badge.img+2

Prive bericht: filmpje, foto en compleet uitgelegd verhaal zit erbij Erik.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 7 maart 2025

Heel erg bedankt, ​@Martijn en Lies. Ik heb zojuist op je bericht gereageerd 😊 

DexterXL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 136 reacties
  • 7 maart 2025

​@Erik van KPN 

Helaas kan ik je momenteel geen info verstrekken, ben pas vanaf zondagavond weer thuis, ik weet niet of je genoeg aan info hebt van de TS, mocht dat niet zo zijn dan kijk ik er vanaf volgende week er naar.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 10 maart 2025

Geen probleem, Dexter. Maar meer informatie is altijd gewenst, dus als je komende week nog wel een keer in de gelegenheid bent om te testen en de info door te geven dan waarderen we dat zeer!

Forum|alt.badge.img+2

Weer even een schop geven tegen dit topic.…

Het lijkt wel of er steeds meer gids problemen bij komen. Zelfs na herstarten hebben we problemen met de gids. 

Zoals bv de "nu" tijdlijn (verticale lijn die de tijd aangeeft) is bij de eerste keer (na herstart) gids kiezen niet aanwezig.

Las dat er een nieuwe provider was van de gids. Nog geen verbetering gemerkt KPN!

Forum|alt.badge.img+2

Leest er nog iemand mee?

Wat is de status van dit probleem?

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • 616 reacties
  • 23 maart 2025
Martijn en Lies schreef:

Weer even een schop geven tegen dit topic.…

Het lijkt wel of er steeds meer gids problemen bij komen. Zelfs na herstarten hebben we problemen met de gids. 

Ik heb zelf ook wel eens een vastloper met de TV gids, maar er is hier al aangegeven dat er aan gewerkt wordt. Daarom wacht ik daar wel even op ipv dat hier op de community aan te geven.

Als ik een vastloper heb herstart ik de TV gids en ander herstart ik even de TV+ box. Dan gaat het meestal wel weer goed.

Martijn en Lies schreef:

Las dat er een nieuwe provider was van de gids. Nog geen verbetering gemerkt KPN!

Klopt, maar die doet alleen de invulling van de TV gids. Staat los van de werking er van. De verbeteringen met de invulling ervan wordt nog aan gewerkt. Als ik een fout zie, dan geef ik dat hier door.

Reageer