Skip to main content
Beantwoord

Hoe ziet de achterkant van de KPN TV+ Soundbox eruit en wat zijn de ervaringen?

• April 23, 2025
  • 11 reacties
  • 395 keer bekeken

Heeft iemand een foto van de achterkant van de soundbox? Wat is jullie ervaring?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door joop2011

Heeft iemand een foto van de achterkant van de soundbox? Wat is jullie ervaring?

Zie hier en hier (met alle info)

Achterkant van de TV+ Soundbox

Ervaring, ik heb persoonlijk geen idee.

Is te duur en ik heb al een goede soundbar met subwoofer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 23, 2025

Zie hier en hier (met alle info)

Achterkant van de TV+ Soundbox

Ervaring, ik heb persoonlijk geen idee.

Is te duur en ik heb al een goede soundbar met subwoofer.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha ​@Ben1986 goede vragen, maar niet voor in een Product Update over de laatste update van de Soundbox :-). Ik heb je dan ook een eigen topic gegeven! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Heeft iemand toevallig een foto van de achterkant van de box? Hoe bevald het? Vergelijkbaar met een soundbar?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 23, 2025

@Ben1986, ik heb je laatste reactie ook verplaatst naar dit topic. Zie hier ook gelijk het antwoord. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

@Ben1986, ik heb je laatste reactie ook verplaatst naar dit topic. Zie hier ook gelijk het antwoord. 

Bij de kpn winkel in hengelo werd mij gezegd dat er een optische en 3.5mm uitgang op zit... Die zie ik niet.. het lijkt me dat kpn de medewerkers eerst een instructie moeten geven over de soundbox. Gelukkig likte de medewerker niet om mij de box te laten leveren, nu ik zie dat veel niet klopt

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 24, 2025

Heeft iemand toevallig een foto van de achterkant van de box? Hoe bevald het? Vergelijkbaar met een soundbar?

Zie boven, daar heb ik hem geplaatst.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 28, 2025

Bij de kpn winkel in hengelo werd mij gezegd dat er een optische en 3.5mm uitgang op zit... Die zie ik niet.. het lijkt me dat kpn de medewerkers eerst een instructie moeten geven over de soundbox. Gelukkig likte de medewerker niet om mij de box te laten leveren, nu ik zie dat veel niet klopt

Hi Steffen, ik zag een eerdere reactie van jou in een ander topic. Dit is inderdaad niet zoals het hoort. Het verbaasd mij ook enigszins aangezien er een FAQ intern is gedeeld, hier heeft iemand niet goed opgelet. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat nu alles duidelijk is. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • April 28, 2025

Hi Steffen, ik zag een eerdere reactie van jou in een ander topic. Dit is inderdaad niet zoals het hoort. Het verbaasd mij ook enigszins aangezien er een FAQ intern is gedeeld, hier heeft iemand niet goed opgelet. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat nu alles duidelijk is. 

Geen probleem. Nu hopen dat er snel een update voor de diw7022 komt naar android 12 vanuit de fabriek. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • April 28, 2025

Nu hopen dat er snel een update voor de diw7022 komt naar android 12 vanuit de fabriek. 

Helemaal met je eens.

Had eigenlijk ondertussen Android 12 op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) al verwacht.

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • April 28, 2025

Nu hopen dat er snel een update voor de diw7022 komt naar android 12 vanuit de fabriek. 

Helemaal met je eens.

Had eigenlijk ondertussen Android 12 op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) al verwacht.

(Laatste keer onder dit ,artikel😁)

Eigenlijk is dit niet te begrijpen. Nieuwe tv box maar de oude niet up to date houden( eigenlijk mag er zelfs versie 13 op... En het volume can apps en eigen tv+app weer gelijktrekken. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Wijsgeer
  • April 28, 2025

Nog iets geks deze soundbox had een optische en andere uitgangen kunnen hebben..