Skip to main content

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reina32
Topper
  • Topper
  • 15 reacties
  • 14 januari 2021
PeterG schreef:

Riena32 schreef: Nee, er staat namelijk dat ze klaar zijn met de uitrol ervan. 

Het klopt volledig dat het nieuwe menu nu geheel uitgerold is. Dat heb je ook al zoals je hebt aangeven met de screenshots.
:arrow_right: Maar verbeteringen en aanpassingen zullen er altijd zijn en blijven. En nu wordt een verbetering uitgerold.

“list en bedrog” gaat in deze situatie véél te ver.

Het gaat te ver als je maanden lang geld vangt voor een ondeugdelijk product. Daar gaan ook nog over liegt. 

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Reina32 schreef:
Erik_ schreef:

Jullie zijn helemaal niet klaar met de uitrol waar dan ook van. 

Leugenaars

Firma list en bedrog

Dat staat er ook helemaal niet. Eigenlijk staan de laatste berichten aan het begin. De laatste update krijgt iedereen uiterlijk 20 januari.  Even geduld dus.

VanDongenshoeve8
Nieuwkomer
bordewolf66 schreef:

De ontvanger reageert zeer zeer traag op wisselingen van zenders, ook start het menu traag op en is het traag door het menu scrollen. Het is ongelofelijk dat er na weken van deze tv-ellende nog steeds niets is gedaan aan dit probleem door KPN. Het enige dat wel snel gaat iedere maand is het afschrijven van het maandbedrag van de rekening, ondanks dat de ingekochte diensten niet of slecht geleverd worden. Als KPN wil dat mensen massaal naar Ziggo ed gaan moeten ze vooral zo doorgaan. @KPN wanneer gaan jullie leveren waar de consument een abonnement van heeft gekocht bij u? En hoe ver moet de service verslechteren voordat u de consument gaat compenseren voor de niet geleverde diensten?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Zo is het wel. Baal enorm van manier hoe men reageert/niet dus maar ook moeite die je moet doen om iemand te spreken.  hoge kosten en wel toezeggen maar niet nakomen

Daarbij is de overweging groot geworden naar ziggo te gaan  alleen al voor F1 en alleen kpn aanhouden voor mijn Mail die ik al ruim 25 jaar heb.

wjb
Superuser
  • 74645 reacties
  • 14 januari 2021
Reina32 schreef:

Het gaat te ver als je maanden lang geld vangt voor een ondeugdelijk product. Daar gaan ook nog over liegt. 

Hoe kom je er toch bij dat er gelogen wordt?

Welke leugen wordt er volgens jou dan uitgesproken?

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Reina32 schreef:
PeterG schreef:

Het klopt volledig dat het nieuwe menu nu geheel uitgerold is. Dat heb je ook al zoals je hebt aangeven met de screenshots.
:arrow_right: Maar verbeteringen en aanpassingen zullen er altijd zijn en blijven. En nu wordt een verbetering uitgerold.

Je hebt volledig gelijk!! Het nieuwe menu is uitgerold! Ze liegen!…….niet dus..

Je vergeet (bewust?) wat er daarna allemaal gebeurd is. Lees even de 273 pagina's door dan begrijp je het misschien. Waar nu over gesproken wordt is niet de uitrol van het nieuwe menu maar een update die problemen die met het nieuwe menu te maken hebben, te verhelpen. En de uitrol daarvan loopt tot 20 januari.

KuipKanjer
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 januari 2021
Reina32 schreef:
PeterG schreef:

https://www.begrijpend-lezen-oefenen.nl/

• 0 reacties
  • 14 januari 2021
Reina32 schreef:
Henk2304 schreef:
wjb schreef:
Reina32 schreef:

Rechts

Dan heb je dus wel het nieuwe menu waar dit topic over gaat maar mis je waarschijnlijk alleen nog de laatste update die tussen 7 en 20 januari uitgerold wordt en in het openingsbericht van dit topic in het groene kader vermeld staat.

Reina32 schreef:

Jullie zijn helemaal niet klaar met de uitrol waar dan ook van. 

Leugenaars

Firma list en bedrog

Voorbarige en onjuiste conclusie dus.

Nee, er staat namelijk dat ze klaar zijn met de uitrol ervan. 

Lezen dus

Begin zelf eens met lezen.

PeterG
Superuser
  • 61170 reacties
  • 14 januari 2021

Je vergeet (bewust?) wat er daarna allemaal gebeurd is.

Tja, Reina kan lekker lezen..

Onderstaande was foute gevolgtrekking van de quotes bij Sledgehammer. Doet niet ter zake dus.

Zo, jij weet het lekker in te vullen voor een ander, Sledgehammer.

Het nieuwe menu is uitgerold en dat was een week of wat geleden klaar! Dat het allemaal niet zo vlot te bedienen was is een TOTAAL ander verhaal.

Bij mij was de snelheid 16 seconden.

Dus nee, niet genegeerd, noch bewust, noch onbewust. Raar dat je denkt te weten wat ik denk ook. Helderziend ben je i.i.g. niet.

wjb
Superuser
  • 74645 reacties
  • 14 januari 2021
PeterG schreef:

Je vergeet (bewust?) wat er daarna allemaal gebeurd is.

Zooo, jij weet het lekker in te vullen voor een ander, @SledgehammerNL .

Het nieuwe menu is uitgerold en dat was een week of wat geleden klaar! Dat het allemaal niet zo vlot te bedienen was is een TOTAAL ander verhaal.

Bij mij was de snelheid 16 seconden.

Dus nee, niet genegeerd, noch bewust, noch onbewust. Raar dat je denkt te weten wat ik denk ook. Helderziend ben je i.i.g. niet.

Maar @SledgehammerNL reageert toch niet op jouw bericht?!

PeterG
Superuser
  • 61170 reacties
  • 14 januari 2021

Oh, verhip, je hebt gelijk @wjb !

EXCUUS @SledgehammerNL !

Die verrekte quotes in quotes ook, die namen komen dan zo raar.

William16-11
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 14 januari 2021

Beetje jammer dat ik vandaag pas een mail krijg dat er problemen zijn.

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
PeterG schreef:

Oh, verhip, je hebt gelijk @wjb !

EXCUUS @SledgehammerNL !

Die verrekte quotes in quotes ook, die namen komen dan zo raar.

No worries. Ik was je reactie ook met verbazing aan het lezen :thinking:  

Maar het was inderdaad (en zeker) niet tegen jou bedoeld :wink:

Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 1017 reacties
  • 14 januari 2021
ITVkijker schreef:

Krijg ik straks ook een e-mail? Ik heb wel alle nieuwsbrieven uitgezet in MijnKPN.

Om zelf antwoord te geven: mail is vandaag binnengekomen. Hopelijk ook snel de update. :)

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 14 januari 2021

Zojuist de mail ontvangen. Ik ben benieuwd!

• 0 reacties
  • 14 januari 2021

Goh. Als de problematiek slechts een gering aantal klanten betreft, zoals hier ergens tussen ruim 6800 reacties te lezen is (en waarbij KPN's Pinokkioneus dwars door mijn scherm de kamer in reikt 🤥), vraag ik me toch af waarom de mail in gedeelten verzonden wordt en waarom daar ook alweer zo'n chaos van gemaakt wordt. (Wel mail, nog geen update / geen mail, wel update / beiden niet of beiden wel). 

Gisteren mail gehad, vanacht de update, het is eindelijk sneller, gids 1 a 2 seconden, sluiten ook.

Ongeveer zo snel als de terugedraaide update van vorig jaar.

We doen het ermee!

Kaljo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 224 reacties
  • 14 januari 2021
Rob van der Sterren schreef:

Gisteren mail gehad, vanacht de update, het is eindelijk sneller, gids 1 a 2 seconden, sluiten ook.

Ongeveer zo snel als de terugedraaide update van vorig jaar.

We doen het ermee!

Ik slinger hem maar weer even aan. Dinsdag mail gehad, nog steeds geen update

• 0 reacties
  • 14 januari 2021

Ja, bij mij ook nu die tijden.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 14 januari 2021

Mail ontvangen en 2 decoders inmiddels op HTML versie 4.113.201. Gids openen en sluiten duurt zeker 4 seconden, in onze ogen nog even langzaam als voor de update rondes. Contact opgenomen met servicedesk maar ik heb twijfels of er iets gedaan kan worden…. om te huilen...

• 0 reacties
  • 14 januari 2021

Geweldig, wil ik KPN bedanken, ben ik afgesloten..08000402 geblokkeerd...

Ik heb de ontvanger op goede intellingen weten te zetten, de responstijd is 2-3 seconden.

Nog meer verrassingen,bijna een half jaar klachten, zie ik (bijna) een oplossing,doen jullie van KPN dit…

BackuPs
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 40 reacties
  • 14 januari 2021

Los van die mail….. het huidige menu wordt steeds trager en trager. En als het met de update niet beter wordt dan ben ik weg. Ik heb het zo gehad met die bagger van kpn !  Ze hadden vorig jaar toen het misging meteen de oude software moeten terugzetten en het verder ergens op een eiland moeten doorontwikkelen in plaats van ons $$@$@@%!#! 8 maanden lang met die bagger op te zadelen. Wat een enorm f… bedrijf om dat zo te doen. Ik heb hier echt geen andere woorden meer voor, omdat ik er zo boos van word. Elke avond hetzelfde gezeik. Als je iets vanaf het begin wil kijken omdat je netd e eerste paar minuten hebt gemist zoals bij het journaal en je bent klaar en je wil de tv-gids in dan is het afgelopen en komt die gids gewoon niet meer. Dat ding moet weer uit en aan en dan duurt het vaak een minuut voordat de gids verschijnt als je op de knop hebt gedrukt. Echt waardeloze shitzooi van KPN ! En ondanks alle reacties hier is er nog niet een keer een email gekomen met excuses van KPN of compensatie ! Bagger bedrijf !

wjb
Superuser
  • 74645 reacties
  • 14 januari 2021
Martijn189nl schreef:

Mail ontvangen en 2 decoders inmiddels op HTML versie 4.113.201. Gids openen en sluiten duurt zeker 4 seconden, in onze ogen nog even langzaam als voor de update rondes. Contact opgenomen met servicedesk maar ik heb twijfels of er iets gedaan kan worden…. om te huilen...

Geef jouw TV ontvanger een een "frisse start". Is hij daarna wel weer snel?

Zo nee, welke TV onvanger heb je, een HMB2260, HMB2260 V2, VIP2952 of een VIP2952 V2?

• Helper
  • 27 reacties
  • 14 januari 2021
BackuPs schreef:

Los van die mail….. het huidige menu wordt steeds trager en trager. En als het met de update niet beter wordt dan ben ik weg. Ik heb het zo gehad met die bagger van kpn !  Ze hadden vorig jaar toen het misging meteen de oude software moeten terugzetten en het verder ergens op een eiland moeten doorontwikkelen in plaats van ons $$@$@@%!#! 8 maanden lang met die bagger op te zadelen. Wat een enorm f… bedrijf om dat zo te doen. Ik heb hier echt geen andere woorden meer voor, omdat ik er zo boos van word. Elke avond hetzelfde gezeik. Als je iets vanaf het begin wil kijken omdat je netd e eerste paar minuten hebt gemist zoals bij het journaal en je bent klaar en je wil de tv-gids in dan is het afgelopen en komt die gids gewoon niet meer. Dat ding moet weer uit en aan en dan duurt het vaak een minuut voordat de gids verschijnt als je op de knop hebt gedrukt. Echt waardeloze shitzooi van KPN ! En ondanks alle reacties hier is er nog niet een keer een email gekomen met excuses van KPN of compensatie ! Bagger bedrijf !

Amen

wjb
Superuser
  • 74645 reacties
  • 14 januari 2021
Ceessie35 schreef:

Ik heb de ontvanger op goede intellingen weten te zetten, de responstijd is 2-3 seconden.

Hoe heb je dat dan gedaan?

Kaljo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 224 reacties
  • 14 januari 2021

NM