Skip to main content
Vraag

KPN TV+ App beschikbaar maken voor Apple TV

• December 7, 2023
  • 755 reacties
  • 36541 keer bekeken

Toon eerste bericht

755 reacties

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 2, 2026

We gaan hier geen discussie over beginnen hier in dit topic ​@Chrizziey. Ik heb je via privebericht aangegeven dat deze opmerking van Joop niet off-topic is; het biedt meelezers mogelijk een alternatief. 

Mag iedereen in dit topic dan ook pleiten om als ‘mogelijk alternatief’ éérst een app voor de Apple TV te ontwikkelen omdat deze bij kpn als enige nog steeds ontbreekt?

Of wordt het ‘mogelijke alternatief’ dan wel als off-topic gezien en weggemodereerd, ​@Alexandra van KPN ?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 2, 2026

@TvG2016 

Hartelijk dak voor de aanvulling.😉

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat topic is bedoeld voor het aanmelden van het testpanel dus dat is daar inderdaad niet de goede plek voor ​@Berteman.
In dit topic is de wens voor de app op de Apple TV al ruim en duidelijk onderbouwd dus we zijn er van op de hoogte dat dit voor een grote groep van groot belang is. 

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 2, 2026

Maar fijn dat je er zo tevreden mee bent. Daar is verder niets mis mee, maar van een Android Adept is dat natuurlijk ook te verwachten. 

Wel jammer dat je toch een beetje beledigend of beter gezegd neerbuigend doet.

Helemaal niet nodig, doe ik naar Apple fans toch ook niet.

Is allerminst beledigend of neerbuigend bedoeld. Ik weet inmiddels dat je een liefhebber bent van Android. En daar is niets mis mee: ieder zijn voorkeur. En over dat je tevreden bent met je Chromecast, daarover schreef ik dat dat fijn is, maar nogmaals: ik bedoel dat niet neerbuigend of beledigend. Als dat zo voelt: excuses.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

De topicstarter gaf eerder aan juist de discussie open te willen houden en minder reacties te verwijderen, dus dat doen we bij deze. Echter discussies over of iets wel of niet on-topic is kunnen in een eigen topic gesteld worden. 

Wat de eerdere suggestie van Joop betreft: Ik laat 'm staan omdat wij 'm prima vinden passen, en we sluiten het onderwerp hierbij af. En we gaan zeker niet verder met vingers naar elkaar wijzen en ruzie maken. 

Een discussie over de app voor Apple TV is prima, maar op normale en respectabele manier naar elkaar.

Ik sta zeker een goede discussie toe, maar die kent wel grenzen.
Even off topic gaan is geen probleem, maar de hoofdlijn van mijn topic is en blijft het uitbrengen van een KPN TV+ app speciaal voor de Apple TV 4K.

En laten we respectvol met elkaar omgaan, en geen ruzie gaan maken.
Wil je een discussie beginnen over Android TV of een mediaspeler dat draait op Android TV, begin dan zelf een topic.

Daarnaast sluit ik mij volledig aan, bij de laatste zin van moderator ​@Alexandra van KPN in haar reactie, aangezien die zin het goed en mooi heeft verwoord.