Overgestapt van Delta naar Kpn, en daar was het mogelijk om per zender het complete aanbod van alle programma's te bekijken. Met name voor een bepaalde serie stonden alle afleveringen dan netjes gerangschikt onder elkaar, zodat je heel gemakkelijk gemiste uitzendingen of afleveringen kon vinden. Nu moet ik bij KPN dan helemaal naar links blijven scrollen in de hoop dat het programma dan een keer voorbij komt. Als er pas om de week een aflevering van een serie is, dan moet je wel erg lang teruggaan…
Heb ik mogelijk een handige manier gemist, heeft iemand hier een handige methode voor, of wordt het tijd dat KPN hier een handige toepassing voor inbouwt :-)
Beste antwoord door PeterG
Nee. De kpn biedt geen verticale gids weergave. Alleen horizontaal. Ik ben er na 3½ jaar nu volledig aan gewend. Het oude kpn systeem had dat wel.
Maar een grote ➕ bij kpn t.o.v. Delta: je kunt de opnames van de commerciële zenders wel doorspoelen.
Je kunt wat van één serie in de gids staat wel zien via de zoekfunctie. Als je daar de titel intoetst zie je tot een week terug en een week vooruit (niet bij alle zenders is het + 7 dagen).
Nee. De kpn biedt geen verticale gids weergave. Alleen horizontaal. Ik ben er na 3½ jaar nu volledig aan gewend. Het oude kpn systeem had dat wel.
Maar een grote ➕ bij kpn t.o.v. Delta: je kunt de opnames van de commerciële zenders wel doorspoelen.
Je kunt wat van één serie in de gids staat wel zien via de zoekfunctie. Als je daar de titel intoetst zie je tot een week terug en een week vooruit (niet bij alle zenders is het + 7 dagen).
Ik weet niet hoe het eruitziet op de tv+ ontvanger of smart-tv app, maar in de mobiele app én tv.kpn.com zijn de overige afleveringen van een serie ook te zien als je de detailpagina opent in de gids. Bijvoorbeeld:
Dank voor jullie eerste reacties. Doorspoelen van opgenomen programma's klinkt leuk, maar “opnemen” moet je dus wel nu extra voor betalen bij KPN!!! Dat is gratis bij Delta
Ik zal nog eens wat gaan spelen met de app op mijn tv. Ik heb de android app, maar maar dan moet ik ook een aparte internetaansluiting doorzetten rechtstreeks naar mijn (Sony) TV, die gaat nu in de KPN box.
maar “opnemen” moet je dus wel nu extra voor betalen bij KPN!!! Dat is gratis bij Delta
Inderdaad. Maar niet gratis maar inbegrepen dan natuurlijk. Dan ben ik wel benieuwd naar de prijs van TV BASIS.
Overigens krijgen we deze opmerking ook vaak van overstappers van uit Ziggo. Maar die vergeten dat ze daarvoor gewoon betalen binnen het TV Complete abonnement. Al is dat niet gespecificeerd.
Zal bij Delta dan ook wel “inbegrepen” zijn.
Overigens is het bij kpn maar € 4,99. Met Combivoordeel, wat je hebt met internet + kpn mobiel + 4 extra punten heb je gratis opnemen. En tv erbij (waar opnemen aan toegevoegd wordt) is al 2 punten dus die zijn al binnen. Maar nou voor überhaupt Combivoordeel nog een mobiel kpn abonnement denk ik.
Overgestapt van Delta naar Kpn, en daar was het mogelijk om per zender het complete aanbod van alle programma's te bekijken. Met name voor een bepaalde serie stonden alle afleveringen dan netjes gerangschikt onder elkaar, zodat je heel gemakkelijk gemiste uitzendingen of afleveringen kon vinden. Nu moet ik bij KPN dan helemaal naar links blijven scrollen in de hoop dat het programma dan een keer voorbij komt. Als er pas om de week een aflevering van een serie is, dan moet je wel erg lang teruggaan…
Heb ik mogelijk een handige manier gemist, heeft iemand hier een handige methode voor, of wordt het tijd dat KPN hier een handige toepassing voor inbouwt :-)
Ben ik even nieuwsgierig waarom je van Delta naar KPN bent overgestapt.…
We hebben eindelijk glasvezel bij ons en KPN biedt 3 GB snelheid terwijl Delta max 1GB biedt. Daarnaast heb ik een aantal jaren geleden KPN gehad, en zakelijk heb ik altijd nog een e-mailadres aangehouden waar ik extra voor betaalde, dus dat maakte het aanbod van KPN nu interessanter voor mij.
@PeterG Delta tv basis zit op €15,- per maand, inclusief opnemen. Hier zit een tv ontvanger of app bij inbegrepen. Net zoals KPN vandaag de dag dit aanbied. Zonder kortingen maar inclusief Combikorting met Mobiel betaal je bij Delta €57,50 per maand en bij KPN kom ik uit op €59,99.
Dus Delta zit er net een fractie onder, ik betaal nu met internet en mobiel bij Delta €37,50 en €12,50 per maand zonder tv. Maar Delta levert vrolijk ook zonder tv pakket het ongecodeerde signaal in iets mindere kwaliteit via de tv app. Dus bij nood zijn er nog altijd alle 1 t/m 10 zenders, en natuurlijk enkele overige zenders te bekijken 🤣😋
En eerlijk ik ben er tevreden mee, Delta zit lekker op het netwerk van Odido, daar zijn er hier drie masten van, en KPN en Vodafone hebben er maar twee,.. Voorlopig zit ik prima en nu al bijna 1 jaar geen enkele onderbreking gehad.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.