Skip to main content
Beantwoord

Lopende opnames staan niet in de opnamelijst op de TV+ Box

• October 9, 2025
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Sinds kort heb ik een probleem met de opname lijst. Ik ga proberen het te omschrijven.

Als ik een opname aan het bekijken ben en deze is afgelopen, verlaat ik de opname en kom terug in de opnamelijst. Alle nieuwe opnames die op dat moment “lopen”, aan het opnemen zijn staan dan niet in de lijst. Ik kan dus niet direkt door met een nieuwe opname te bekijken. Eerst moet ik uit de lijst gaan, ga ik bijvoorbeeld naat de TVgids en terug naar Opnames en dan zie je de lopende opnames er ineens bijkomen.

De lijst Refreshed dus niet vanzelf, wat voorheen wel het geval was, zoals ik het mij herinner. Dit kan niet goed zijn en is enorm lastig.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@FrankieV040! Dat is inderdaad niet handig kijken. 😣 Fijn dat je al wat reacties hebt gehad.

Heeft het misschien te maken met wat ik eerder heb geconstateerd? Zie dit bericht van mij.

Klopt! Ik plak de reactie van Erik ook even hier:

Ik heb dit inderdaad kunnen reproduceren, ​@Katana321. Ik krijg de nieuwe opname dan wel te zien als ik even de opnamelijst verlaat en weer terugkom. We vragen na of dit een gepland gevolg is van de aanpassing, of iets anders.

Dus als dit opgelost kan worden zal dat met een volgende Product Update worden. Houd die in de gaten. 🙂
Hopelijk duurt het inderdaad niet lang meer. Dank voor jullie geduld!

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 9, 2025

Ja, ik heb dit de laatste tijd ook gemerkt. Het is heel irritant. Ik hoop dat dit probleem opgelost kan worden.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 9, 2025

Heeft het misschien te maken met wat ik eerder heb geconstateerd? Zie dit bericht van mij.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 9, 2025

Meestal ‘floept’ ie in de lijst zodra ik weer in het overzicht kom. Maar niet altijd inderdaad. Dan selecteer ik even Start en dan weer Opgeslagen en staat ie er wel. Maar dat hoort zo niet natuurlijk.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 10, 2025

Hi ​@FrankieV040! Dat is inderdaad niet handig kijken. 😣 Fijn dat je al wat reacties hebt gehad.

Klopt! Ik plak de reactie van Erik ook even hier:

Ik heb dit inderdaad kunnen reproduceren, ​@Katana321. Ik krijg de nieuwe opname dan wel te zien als ik even de opnamelijst verlaat en weer terugkom. We vragen na of dit een gepland gevolg is van de aanpassing, of iets anders.

Dus als dit opgelost kan worden zal dat met een volgende Product Update worden. Houd die in de gaten. 🙂
Hopelijk duurt het inderdaad niet lang meer. Dank voor jullie geduld!