Skip to main content
Vraag

Serie "a remarkable place to die" op BBC-NL mist 2 afleveringen.

• 25 juli 2025
  • 7 reacties
  • 1880 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Deze serie bestaat uit 4 afleveringen die blijkbaar in 2 delen wordt uitgezonden. Al is dat niet echt duidelijk. S1A3 wordt gevolgd door S1A1012 maar mist de aansluiting, voor zover ik het kan volgen missen er 2 afleveringen, klopt dit?

7 reacties

PeterG
Superuser
  • 65823 reacties
  • 26 juli 2025

De nummering is rommelig ja. Maar bij mij staan 4 afleveringen waarbij de datum steeds een week later is. Dat lijkt dus wel te kloppen. 

Ik kijk ze maar op volgorde van datum. Die aflevering nummers zijn aanpassingen van uit kpn omdat ze anders helemaal niet (in serie) opgenomen werden. Correctie op de gids leverancier. 

Overigens hier inmiddels 8 afleveringen vanaf aflevering 1.

De opnames van deze serie zijn bij Ziggo ook een rommeltje. Zelfde epg leverancier. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Beste ​@Gnh, welkom! Het klopt wat Peter zegt: het is helaas wat rommelig. Sorry daarvoor! Ik stuur je een linkje naar ons topic over het kunnen melden van fouten in de gids. Daar is dit ook onderwerp van gesprek geweest. Wellicht wordt het op die manier allemaal iets duidelijker. Maar inderdaad, op volgorde van datum kijken zou ook moeten werken!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 juli 2025

Hallo peter en Marcia, bedankt voor jullie reactie, wij waren op vakantie dus merken nu pas dat we wat missen. Terugkijken kan al niet meer want de aflevering(en) die we missen staat niet meer in de gids. Ik zag wel dat op 1 augustus aflevering 3 nog weer wordt uitgezonden dus hopelijk komen de volgende dan ook nog.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 juli 2025

Ik neem het automatisch op, ik mis gewoon 2 afleveringen die zijn dus niet uitgezonden. Ook is de nummering heel vreemd. Worden de missende afleveringen nog wel uitgezonden?  Ik heb het ook al eens eerder gehad bij murdock mysteries. Vind ik heel vervelend. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 juli 2025

Hallo Mannakabes, wij hadden de serie ook automatisch opgenomen en missen dus ook die twee afleveringen. Omdat op 1 augustus aflevering 3 om 3:30 nog een keer wordt uitgezonden hoop ik ook dat die andere afleveringen nog worden uitgezonden, alleen kijk ik nu wel regelmatig of er nog iets op een andere tijd wordt uitgezonden.

PeterG
Superuser
  • 65823 reacties
  • 27 juli 2025

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 juli 2025

Ik kijk de afleveringen ook terug naar automatisch opnemen. Volgens mij mist er maar 1 aflevering,  namelijk de op 1 na laatste. Ik hoop dat die nog weer wordt uitgezonden, maar ik ben er bang voor 

Reageer