Het espn en ziggosport pakket doen sinds twee dagen ineens niet meer op de onze Samsung tv. Met iTV app. Dit terwijl de zenders het wel gewoon doen op de app van onze iPad.
Van alles al geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd, router opnieuw opgestart, stroom eraf etc. Niets werkt. Totaal frustrerend.
wie o wie heeft de oplossing. Richard
Beste antwoord door TV Apps Team
We zijn er inderdaad mee bezig. Ook als het is opgelost, ontvangen we nog graag het modelnummer van de TV's die er last van hadden!! Voor nu is dit een soort tijdelijke oplossing namelijk, het helpt enorm als we de modelnummers alsnog ontvangen hier. Dank!!
Zorg er in ieder geval voor dat je app versie 3.0.22 hebt (behalve Samsung 2017 TV's, die kunnen niet verder dan 2.8.x), anders even app opnieuw installeren zodat je alsnog op 3.0.22 zit.
Mocht je na dit bericht én op 3.0.22 zitten én nog steeds problemen hebben met je LG of Samsung TV in de smarttv app, op de niet NPO123 kanalen, dan horen we dat uiteraard ook heel graag.
Dank hiervoor, @RichardVr . Dat matcht met de andere meldingen hierover die ik zag. Ik heb navraag uitstaan. Krijgen we vanavond geen antwoord meer op, maar hopelijk morgen wel.
@Bennie999 We krijgen wat meer signalen in die richting, ook met ESPN en Ziggo Sport. Weet jij welke versie van Tizen erop deze tv draait? Dan geef ik het even door.
Sinds vanochtend kan ik op geen enkele Samsung Smart TV ( 3stuks) in huis nog TV kijken via de KPN app op de TV. Alle andere apps werken wel: Netflix, Youtube etc.
2 tv's op Wifi met 140 mbit, 1 tv via UTP met 200mbit ( ik heb 200mbit abonnement)
Het viel me wel op dat de KPN app er vernieuwd uitziet. Is die nieuwe versie misschien niet in orde?
Zijn er andere gebruikers die hetzelfde probleem ervaren?
Wat gebeurd er:
de app start op
de zenders met afbeeldingen zijn zichtbaar
NPO1 - 2 - 3 doen het
Alle andere zenders , na selecteren
icoon blijft draaien
scherm wordt uiteindelijk zwart.
Ik heb de KPN gebeld:
alle wifipunten en router opnieuw opgestart. Das een tijdrovend werkje.
de 3 Samsung tv's gecontroleerd op updates ( alle tv's hadden verschillende update versie ) dus dat is niet de reden
De KPN app compleet verwijderd van de TV en opnieuw geïnstalleerd, inclusief opnieuw invullen abbonneenr en login code.
mij werd tijdens het gesprek verteld dat de KPN app opeens een Beta versie is????
Waarom werkt alles al een aantal jaren prima en opeens werkt t niet meer naar behoren?
Dit moet toch een storing zijn?
Er lijkt voor nu geen oplossing. Ik mag morgen terugbellen.
Ik kan voor nu dus alleen NPO1 - 2 -3 kijken. “Back to the seventies”
Oh ja, via mijn IPhone kan ik de KPN app wel laten casten naar de Tv's. Dat lukt voor alle zenders.
Absurd.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Oh ja, het positieve aan deze storing is dat door het internet eens volledig opnieuw te installeren er nu in huis overal stabiele internet van minimaal 140mbit te ontvangen is.
@jhntravel Welkom op het forum! Er bereiken ons meer signalen op dit moment en we hebben onze Technische Dienst op de hoogte. Zodra ik meer informatie heb zal ik dit met jullie delen. Bedankt voor je uitgebreide terugkoppeling en toelichting!
We zijn er inderdaad mee bezig. Ook als het is opgelost, ontvangen we nog graag het modelnummer van de TV's die er last van hadden!! Voor nu is dit een soort tijdelijke oplossing namelijk, het helpt enorm als we de modelnummers alsnog ontvangen hier. Dank!!
Zorg er in ieder geval voor dat je app versie 3.0.22 hebt (behalve Samsung 2017 TV's, die kunnen niet verder dan 2.8.x), anders even app opnieuw installeren zodat je alsnog op 3.0.22 zit.
Mocht je na dit bericht én op 3.0.22 zitten én nog steeds problemen hebben met je LG of Samsung TV in de smarttv app, op de niet NPO123 kanalen, dan horen we dat uiteraard ook heel graag.
KPN tv+ app (versie 2.9.71) V10 Experia box. Alles aangesloten met kabels. Samsung smart tv
Dank voor je bericht en modelnummer! Als je nog op 2.9 app zit, dan kunnen wij hem niet met onze interne updater updaten, dan graag in de Samsung Store de app updaten (of verwijderen en opnieuw installeren) zodat je daar de 3.0.x krijgt. Daarna zal de app na een paar keer herstarten ook vanzelf naar 3.0.22 moeten gaan.
Dank voor je bericht en modelnummer! Als je nog op 2.9 app zit, dan kunnen wij hem niet met onze interne updater updaten, dan graag in de Samsung Store de app updaten (of verwijderen en opnieuw installeren) zodat je daar de 3.0.x krijgt. Daarna zal de app na een paar keer herstarten ook vanzelf naar 3.0.22 moeten gaan.
Hi
dank voor je tip. Echter, In de Samsung store heb ik alleen de keus uit versie 2.9.41 (laatst bijgewerkt in October 2021)
Hi
dank voor je tip. Echter, In de Samsung store heb ik alleen de keus uit versie 2.9.41 (laatst bijgewerkt in October 2021)
hoe kom ik aan versie 3.x?
ronan
Is dit ook zo als je de app eerst helemaal verwijderd, en daarna in de store kijkt, @ronan bergin?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.