Ja dat kan. Maar ik gok dat u nu een Alles-in-1 abonnement heeft. Tv is daarin een vast onderdeel. U zult het abonnement om moeten laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan kunt u voor alleen internet kiezen.
Hoe ingewikkeld kun je het maken om via allerlei wegen TV te kijken. KPN TV+? Weer een
nieuw verdienmodel?
Gewoon mijn TV abonnement stoppen en tv kijken via internet, wat is daar nu zo moeilijk aan.
Wat ik al zei, met mijn internet aansluiting, Apple TV en de NLZiet app kan ik tv kijken zoals ik dat graag wil.. Wat moet ik nou nog met KPN TV+ en die 2 TV ontvangers van KPN die bij mij nooit aan staan? En waar ik dik voor betaal.
KPN doe nou niet zo moeilijk en laat mij via mijn internet zelf de keuze maken waar ik TV wil kijken.
Met jouw informatie en de bijgesloten URL kon ik nu wel in het menu van KPN kiezen voor uitsluitend Internet. Waarom dat gisteren niet lukte blijft een raadsel. De wijziging heb ik doorgevoerd en alles is nu geregeld. Bespaar nu bijna €40,- per maand.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.