Skip to main content
Beantwoord

TV Gids wordt sinds een paar dagen niet goed weergegeven

• June 18, 2025
  • 14 reacties
  • 164 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Al een paar dagen wordt de TV gids niet goed aangegeven wel de programma's maar niet de zenders aan de linker kant die staan op zwart., al een paarkeer de TV ontvanger hergestart maar dat helpt niet.

Beste antwoord door PeterG

Ik heb heel, heel, heel af en toe dat de kolom met de zenders leeg is. Dan doe ik een herstart en werkt het weer weken/maanden.

Het is vooral als ik 'm snel oproep na het aanzetten van de box. Ik wacht nu zo'n 15 seconden en heb ik het dus bijna niet meer. Laatste is al weken geleden.

Ook is hier de knop voor de dagkeuze in de gids nogal eens helemaal wit. Lastig, met witte tekst.

Ik heb nog een Android-TV box, met OS 12 en niet van kpn, en die heeft ook eens in de zoveel weken een herstart nodig.

14 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 18, 2025

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Zie ook hier om fouten gids te melden. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 18, 2025

DIW7022 ,HDMI kabel

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 18, 2025

Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

HDMI kabel is logisch, die gaat van de DIW7022 naar HDMI 1 van de tv.

MAAR, wat zit er tussen de DIW7022 en de KPN modem / router of gaat het via WIFI?

Indien WIFI, welke KPN modem / router heb je?

Dus bijvoorbeeld:

1. UTP kabel, switch, UTP kabel.
  2. WIFI (graag dan opgeven of je de Experiabox v10 of Box12 hebt.)
  3. UTP kabel, DVS, UTP kabel
  4. Alleen UTP kabel

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 18, 2025

Al een paar dagen wordt de TV gids niet goed aangegeven wel de programma's maar niet de zenders aan de linker kant die staan op zwart., al een paarkeer de TV ontvanger hergestart maar dat helpt niet.

Hoe heb je hem opnieuw laten opstarten? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 18, 2025

Alleen Netwerkkabel, het frapante is dan werkt het weer goed de TV gids en dan weer niet .

Forum|alt.badge.img+3

Herkenbaar!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd JDD heb de ontvanger in kwestie ook al eens een reset gegeven? Heb je anders ook eens een foto van wat je exact in beeld krijgt op het moment dat de storing zich voordoet? 

Forum|alt.badge.img+3

Ik denk zo....

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank je ​@Martijn en Lies. Ik kan hem even zelf niet reproduceren, zowel thuis als hier op kantoor. Maar ik koppel hem terug als feedback richting de ontwikkelaars.

Forum|alt.badge.img+3

Ik kan dit reproduceren! Ook na herstarten.

(Dit en nog meer dingen...)

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Voel je vrij om dat middels een opsomming te delen ​@Martijn en Lies! Dan koppel ik dit ook terug.

Forum|alt.badge.img+3

Bedankt ​@Remco van KPN maar we hebben al meerdere topics.

En als ik er (weer) 1 bij maakt wordt ie samengevoegd met een reeds lopende.

Zie ook:

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/hoe-vaak-moet-je-de-tv-box-resetten-628458

En

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/live-kijken-en-terugspoelen-werkt-nog-steeds-niet-goed-op-tv-621091/index2.html

Forum|alt.badge.img+3

En toen was het stil.......

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 12, 2025

Ik heb heel, heel, heel af en toe dat de kolom met de zenders leeg is. Dan doe ik een herstart en werkt het weer weken/maanden.

Het is vooral als ik 'm snel oproep na het aanzetten van de box. Ik wacht nu zo'n 15 seconden en heb ik het dus bijna niet meer. Laatste is al weken geleden.

Ook is hier de knop voor de dagkeuze in de gids nogal eens helemaal wit. Lastig, met witte tekst.

Ik heb nog een Android-TV box, met OS 12 en niet van kpn, en die heeft ook eens in de zoveel weken een herstart nodig.