Skip to main content
Beantwoord

Waar is de mogelijkheid eigen zenderlijst te maken bij de KPN TV+ box?

Ik heb sinds kort KPN tv+ die heeft een hele lange zenderlijst, voor mij te lang. Voorheen kon ik mijn eigen zenders kiezen en een lijst maken, waarom kan dit nu niet?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Yolanda63 ,

Die optie is er nu nog niet. Deze wens staat wel op de planning. 

bron: 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36399 reacties
  • Antwoord
  • 20 juli 2023

Hallo @Yolanda63 ,

Die optie is er nu nog niet. Deze wens staat wel op de planning. 

bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 juli 2023

Goed zo want als je iedere keer een hele zenderlijst moet afgaan van ong.100 zenders is t niet meer leuk om tv te kijken. Ik denk dat wel meer mensen zo denken.

Maar bedankt voor t antwoord 

Grts

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 augustus 2023

Voor mij een reden om maar weer terug te gaan naar Ziggo. 

Er wordt wel gezegd dat deze mogelijkheid er gaat komen maar ik zie er nog steeds niets van.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 18 augustus 2023

Is er al iets te zeggen over de planning. Wanneer wordt een eigen zenderlijst weer mogelijk. Ik erger mij kapot aan al die zenders die ik niet wil zien

• Helper
  • 57 reacties
  • 19 augustus 2023

Ik heb tv+ al vanaf april en toen werd deze wens al uitgesproken. Reken er maar niet op net als die geweldige kwaliteit bij opnames....

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 oktober 2023

Wanneer gaat dit nu eindelijk komen?

Ik erger me rot aan het moeten doorlopen van al die zenders die me totaal niet interesseren!

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 12 oktober 2023

Ik vind het schandalig dat dit nu nog steeds niet mogelijk is🤬😭😢

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Voor zover ik weet, staat dit momenteel nog niet in de planning helaas!

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 14 oktober 2023

Beste Marcia,

Is KPN nog wel van plan om deze basis functionaliteit te realiseren? Als dat niet het geval is dan wil ik dat graag weten. Het is dan voor mij een reden om een andere aanbieder te gaan zoeken.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1170 reacties
  • 14 oktober 2023
Tuberg schreef:

Beste Marcia,

Is KPN nog wel van plan om deze basis functionaliteit te realiseren? Als dat niet het geval is dan wil ik dat graag weten. Het is dan voor mij een reden om een andere aanbieder te gaan zoeken.

Hallo @Tuberg, je kunt Favorieten aanmaken dmv de hartjes die bij de zenders geplaatst zijn, vervolgens in het hoofdmenu naar Favorieten navigeren (via Nu op TV), hier staan alleen de met een hartje gemarkeerde zenders, de rest zie je dan niet.

Overigens is het het handigst om gewoon de zendernummers in te toetsen, van de zenders die je veel bekijkt weet je die toch wel uit je hoofd.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 14 oktober 2023

Beste @Ratonesque,

Ik ben bekend met de door jou genoemde mogelijkheid, maar dat is echt niet wat ik bedoel.

Groet. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ik durf dit echt niet te zeggen, @Tuberg. De wens is absoluut bekend, maar ik weet niets van óf en zo ja, wanneer we dit gaan implementeren. 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 4 december 2023

Echt vreselijk irritant dat dit nog niet kan. Wat mij betreft prio 1