Skip to main content
Vraag

Waarom is de gids anders op de TV+ Box dan in de app voor AndroidTV

• July 5, 2026
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

BasT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Omdat ik op de één of ander manier geen nieuw topic kan aanmaken plaats ik het hier. Misschien kan het dan door een moderator verplaatst worden.

Onderwerp:

TV-gids tv+ box.

Vraag:

Waarom is de gids van de tv+ box anders dan de app voor Androïd-tv? De gids in de app voorAndroïd-tv scrollt mooi per regel, terwijl die van de tv+ box een hele pagina verschuift als je verder dan de onderste of bovenste regel gaat. De gids van de app voor Androïd-tv komt bij mij veel overzichtelijker en rustiger over.

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

2 reacties

BasT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 6, 2026

Volgens mij is dit topic niet vermeld als nieuw topic, omdat het verplaatst is.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@BasT, we hebben even een nieuw topic voor je vraag gemaakt, je topic wordt als het goed is gewoon gezien als nieuw topic.

Wat betreft je vraag, het zijn echt twee hele verschillende apps met verschillende uitgangspunten. De app voor de TV ontvanger is specifiek ontwikkeld voor onze hardware en aansluitbeleid terwijl de app voor Smart TV's bedoeld zijn voor een veel breder publiek met verschillende manieren van installeren.

Zie bijvoorbeeld ook de updates om een voorbeeld te noemen (beide te vinden op onze product updates pagina)