Skip to main content
Sticky

KPN Voor Jou: extraatjes in augustus 2026

• August 4, 2026
  • 11 reacties
  • 252 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

KPN Voor Jou, het hele jaar door leuke extra's, omdat we blij met je zijn! Je leest hier welke extraatjes erbij zijn in augustus.

Koffie!

Voor onze koffieliefhebbers: Ook deze maand hebben we weer een lekkere koffieactie voor je, in samenwerking met Koffievoordeel! Deze ronde hebben we een fijne deal met koffiecups, voor 11,99 inclusief gratis verzending. Wees er snel bij, want op=op!

Grijp jouw koffiedeal in de MijnKPN app.

Kaarten voor Hellendoorn

Maak kans op kaarten voor een dag vol spanning en sensatie bij Hellendoorn! 

Naast kaarten voor Hellendoorn, kan je ook meedoen voor Burgers’ Zoo, Drievliet, en meer. Je doet mee via de MijnKPN app.

Stuur een zomerkaartje

Deel jouw (zomer)moment met iemand die je lief hebt! Met Blybahn deel je 't niet alleen online, maar kan je jouw mooie momenten ook echt bij je geliefden op de mat laten belanden.

Verstuur er een op onze kosten, vraag je code aan in de MijnKPN app!

Verse bloemen van Bloomon

Een fleurige deal bij Bloomon voor bloemen én een vaas. Bloomon heeft abonnementen zodat jij steeds weer frisse bloemen op tafel hebt. Je vindt jouw code in de MijnKPN app.

En meer!

Alle extraatjes vind je in de MijnKPN app, neem gerust een kijkje! Je vindt ze onderin de app, onder het groene Voor Jou hartje 💚

Elke vrijdag een verrassing met Voor Jou Vrijdag

Een goede start van je weekend: Elke vrijdag hebben we een nieuwe verrassing voor je met Voor Jou Vrijdag! Je pakt 'm uit in de MijnKPN app.

En elke week delen we een voorproefje hier in onze Community. Raad jij mee wat het is?

Laat jouw ideeën achter in onze Ideeënbus

Heb je leuke ideeën of suggesties voor ons? Deel ze in de Voor Jou Ideeënbus!

Zender van de maand

Vier de liefde en diversiteit in augustus met OUTtv. Deze zender van de maand in augustus kijk je op kanaal 42. OUTtv brengt verhalen die inspireren, raken en verbinden, van meeslepende series en bekroonde films tot eerlijke documentaires.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Waar vind je de Voor Jou extra's?

We leggen je hier precies uit waar je alle extraatjes kunt vinden:

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

11 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik weet niet of deze actie voor jullie allemaal interessant is, maar toch een seintje: er zit weer een koffiedeal bij! Voor onze koffieliefhebbers ​@Roy74, ​@Berrie_Kaas, ​@XS4-Arjan, ​@Raspberry, ​@Katana321 en ​@Kerkdriel 😁☕

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • August 4, 2026

Ik weet niet of deze actie voor jullie allemaal interessant is, maar toch een seintje: er zit weer een koffiedeal bij! Voor onze koffieliefhebbers ​@Roy74, ​@Berrie_Kaas, ​@XS4-Arjan, ​@Raspberry, ​@Katana321 en ​@Kerkdriel 😁☕

We zullen eens gaan kijken! ☕️

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • August 4, 2026

Helaas. Wij gebruiken geen koffiecups ☕️

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 4, 2026

We zullen eens gaan kijken! ☕️

Ik heb al even gekeken, het betreft deze keer koffiecups, die passen echter niet in mijn bonenmachine, helaas …. . Een volgende keer dan maar weer 😊.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 4, 2026

Ja eindelijk ​@Alexandra van KPN . Na lange tijd eindelijk weer wat gewonnen. Ik had zondag al ingeschreven voor Hellendoorn en vanmiddag kreeg ik de toewijzing. 

Dat gaat mijn kleinzoon leuk vinden! 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Jij gaat ook keihard genieten van de Tornado-achtbaan ​@Noordzee 😁 Dat weet ik zeker. Veel plezier alvast met je kleinzoon! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • August 7, 2026

Bedankt ​@Alexandra van KPN 🤗… Ik ga er een collega blij mee maken! 😁

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is super lief van je ​@Raspberry! 😍

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 10, 2026

Dank ​@Alexandra van KPN voor het seintje, maar deze ronde sla ik over. Hier drinken wij alleen filterkoffie. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 10, 2026

Ik vind cups dan juist wel weer interessant! Ik heb hier een Senseo en een Dolce Gusto apparaat staan. Alleen een beetje jammer, merk ik nu, dat het hier dan net weer om Nespresso cups gaat :(

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 15, 2026

@Alexandra van KPN 

Waarom staan er al een aantal jaren alleen wedstrijden van ADO Den Haag bij Seaters en niet van alle andere betaald-voetbalclubs? 

Is KPN soms een sponsor van die club? En zo ja, waarom is voor die club gekozen?