Skip to main content
Beantwoord

Vombivoordeel ESPN werkt niet op tv

• 9 augustus 2025
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo

ik heb in de mijnkpn app het combivoordeel level 3 espn compleet geactiveerd. Echter de zenders doet het niet op de tv box. Er zijn twee adressen gekoppeld aan mijn account, hoe zorg ik dat het combivoordeel actief is op het adres waar ik espn wil kijken?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Chris W., even wat verdere uitleg bij de reactie van ​@Noordzee:

Noordzee schreef:

Hallo ​@Chris W. ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Voor het oplossen van jouw specifieke vraag is ‘live’ contact met een KPN medewerker nodig. Via de Community kunnen wij bepaalde controles niet uitvoeren, waardoor we niet hetzelfde kunnen oplossen als onze collega’s van de telefonische klantenservice, of de social media collega’s. Ik hoop dat je inmiddels contact hebt gehad en dat alles op de juiste manier ingesteld staat!

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38575 reacties
  • 10 augustus 2025

Hallo ​@Chris W. ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15703 reacties
  • Antwoord
  • 12 augustus 2025

Hi ​@Chris W., even wat verdere uitleg bij de reactie van ​@Noordzee:

Noordzee schreef:

Hallo ​@Chris W. ,

Voor het oplossen van jouw specifieke vraag is ‘live’ contact met een KPN medewerker nodig. Via de Community kunnen wij bepaalde controles niet uitvoeren, waardoor we niet hetzelfde kunnen oplossen als onze collega’s van de telefonische klantenservice, of de social media collega’s. Ik hoop dat je inmiddels contact hebt gehad en dat alles op de juiste manier ingesteld staat!

Reageer