Skip to main content
Beantwoord

Kan geen MB’s delen met 097-nummer, Combivoordeel staat niet aan?

• 30 juli 2025
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik kan geen mbs delen met data simkaart 097 nummer. Zie het nummer wel in mijnkpn.  Op forum lijken hier meer mensen latst van te hebben. Iets met combivoordeel wat niet aan staat. Maar ik kan dit niet zelf regelen in de app.

Beste antwoord door Pimmie76

En opgelost met 2 klikken van de helpdesk.... ook daar gaven ze aan dat ik het zelf moet kunnen regelen, door het nummer toe te voegen aan mijn adres, volgens KPN APP was dit al het geval. Ook voor combivoordeel. Maar voor MB delen naar 097 nummer is het niet automatisch ook geregeld.

Hoe dan ook telefoontje naar de helpdesk was snelste.

Bekijk origineel

5 reacties

JanD
Superuser
  • 11642 reacties
  • 30 juli 2025

Beste ​@Pimmie76 zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 juli 2025

Dank voor reactie maar hier staat antwoord niet tussen. Ik zie meer van deze problemen maar zijn gesloten topics.

https://community.kpn.com/kpn-voordelen-combineer-en-krijg-meer-91/ik-kan-geen-mb-s-delen-met-mijn-097-nummer-608986?tid=608986&fid=91

JanD
Superuser
  • 11642 reacties
  • 30 juli 2025

Beste ​@Pimmie76 onder kantoortijd even bellen met KPN helpdesk 0800 0402, 24/7 via Facebook of X

of de reactie hier van een moderator afwachten, duurt het langst.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 juli 2025

Top ! Ik ga morgen even bellen

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2025

En opgelost met 2 klikken van de helpdesk.... ook daar gaven ze aan dat ik het zelf moet kunnen regelen, door het nummer toe te voegen aan mijn adres, volgens KPN APP was dit al het geval. Ook voor combivoordeel. Maar voor MB delen naar 097 nummer is het niet automatisch ook geregeld.

Hoe dan ook telefoontje naar de helpdesk was snelste.

Reageer