Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• 4 februari 2025
  • 805 reacties
  • 45097 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

805 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
R.O schreef:
Roy74 schreef:
R.O schreef:

Groots uitgepakt dat ik als kpn klant flinke korting krijg. 

Er staat;

Uitgebreider keuzevoordeel pakket kiezen

In level 1 bieden we het Netflix Basic-abonnement aan.

In level 2 kun je kiezen voor HBO Max Standaard of Disney+ Standaard.

Ben ik in level 3 toch even lekker bezig!

Helaas, mag alleen uit level 3 kiezen. Level 1 en level 2 vervallen. Ook de huidige €5,- korting vervalt. De klantenservice snapte het ook niet en de dame gaf zelf al aan dat de korting wel erg tegenviel.

De korting is dus €7,- per maand. Dit is ongeveer de inflatiecorrectie die er deze maand bij kwam.

Blij gemaakt met een dooie mus.

Ik kan het momenteel niet terugkijken in de KPN app maar ik kon ook voor diensten kiezen in level 1 en 2. Ik heb zelf ook level 3.

Mijn voordeel is 13,99. Ik vind ook de 7 euro korting voor jou geen dooie mus. En het goede nieuws is dat je er geen gebruik van MOET maken. Ik vind het overigens niet zuiver om inflatiecorrectie bij dit onderwerp te betrekken.

Je mag het niet zuiver vinden maar het is wel feitelijk correct.

De korting is 13,99. Maar 5eu combikorting vervalt en de inflatiecorrectie was ook ongeveer 5eu. Dus is het voordeel 4eu. 

Wat je zegt klopt, ik hoef het niet te doen. Neemt niet weg dat super onduidelijk is gecommuniceerd. Zo onduidelijk dat de helpdesk medewerkers het zelf een lachertje vinden. 

Deze korting is gewoon minder mooi dan veel mensen denken. Ook wat media schreef.

Geef dan in level 1 een cadeau. level 2 een cadeau en in level 3 een cadeau. Dan mag je er groots over schrijven. Nu is het een gemiste kans.

Dan verschillen we daar van mening en dat mag. De inflatiecorrectie was er tenslotte ook gekomen zonder deze actie. Daar zijn al hele boeken over geschreven. Ik ben het met je eens dat het best een complex geheel is, zeker omdat er ook oudere contracten in omloop zijn.

Maar zelfs als je de inflatiecorrectie meeneemt dan heb je toch financieel voordeel van? Of je krijgt meer dienst voor hetzelfde geld. Wat had KPN dan nog meer moeten doen? Geen inflatiecorrectie + entertainmentkorting + deze actie?

Ik vrees dat we dan snel helemaal geen KPN diensten meer hebben want naast een rokende serverruimte moet ook de schoorsteen blijven roken. Bedenk dat voor KPN de kosten ook stijgen. Ik vind die inflatie ook helemaal niets.

Kritisch zijn mag maar KPN doet de afgelopen maanden echt veel voor bestaande klanten. Ik wil het geen feit noemen maar we mogen ook wel eens tevreden zijn wat ons aangeboden wordt.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 5 februari 2025

@engen87 Dan kijk je op net verkeerde momenten.

De tip voor nu is dat je het even afwacht en dan kijkt als het wat rustiger is weer.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
engen87 schreef:

Ik probeer al twee dagen mijn level 3 te activeren, maar dit is onmogelijk door drukte. Zo kan ik ook vaste klanten een extraatje geven, gewoon de boel sluiten en hen blij maken met een dooie mus. Echt weer een stunt van KPN! Er ook gelijk bijzetten dat de klantenservice je niet kan helpen. Neppers!

Serieus mensen… het loopt storm omdat het gewoon een leuke actie is. Dan lopen er wel eens dingen iets anders dan ingeschat. Beter is het dan om de voorkant even te sluiten zodat het niet helemaal spaak loopt. Maakt het nou echt zoveel uit als je een dag later (of twee) gebruik kan maken van dit aanbod?
Het is nu nog wachten tot de eerste mensen beginnen te dreigen met de ACM wegens misleiding.

Kom op zeg 😡

Ik heb een halve dag moeten wachten op mijn activatiemail maar ik ga dadelijk mijn dooie mus daadwerkelijk gebruiken. En dat doe ik met plezier.

• Helper
  • 26 reacties
  • 5 februari 2025

Ik heb het vanmorgen om 5.00 uur geprobeerd, voor ik naar mijn werk ging. Ook net het verkeerde moment zeker? Een lachertje vind ik zo een antwoord. Ze gewoon dat het weer een slecht georganiseerde actief is van kpn. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 994 reacties
  • 5 februari 2025
engen87 schreef:

Ik probeer al twee dagen mijn level 3 te activeren, maar dit is onmogelijk door drukte. Zo kan ik ook vaste klanten een extraatje geven, gewoon de boel sluiten en hen blij maken met een dooie mus. Echt weer een stunt van KPN! Er ook gelijk bijzetten dat de klantenservice je niet kan helpen. Neppers!

Neppers? Daar zou ik persoonlijk geen zaken mee willen doen. En zeker mijn geld niet aan willen uitgeven. Dan maar geen voordelen! 😎

Forum|alt.badge.img
Liane Hendriks schreef:

En wat is hbo als ik vragen mag

Stream8ngdienst hbo max. Concurrent van disney+

Forum|alt.badge.img+3
Vikash van KPN schreef:

Hoi ​@Forumgebruiker62. Bedankt voor je complimenten! We begrijpen dat je het zeker wilt weten. We moeten dit even navragen om te kijken of je je voordelen behoudt wanneer je het Pluspakket kiest. We komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.

@Vikash van KPN, Bedankt voor de snelle reactie, ik wacht rustig af. Het heeft geen haast (volgens mij hebben jullie genoeg te doen n.a.v.  deze leuke actie 😜).

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 333 reacties
  • 5 februari 2025
engen87 schreef:

Sjonge jonge heb toch een beetje geduld zeg. Wat een overdreven reactie “blij maken met een dooie mus” en “echt weer een stunt van KPN”… Ongelofelijk zeg…  Grrrrrrr

• Helper
  • 26 reacties
  • 5 februari 2025

PeterG
Superuser
  • 60906 reacties
  • 5 februari 2025

Volgens Mijn kpn zit ik in level 3. Dit betekent dat ik standaard gratis in aanmerking zou komen voor het plus pakket. Maar als ik daar gebruik zou van willen maken raak ik dan mijn voordelen kwijt die zijn inbegrepen bij het kpn compleet pakket, meer specifiek raak ik dan vast bellen, kpn veilig voor 2 apparaten en Spotify premium kwijt? Ik vraag het voor de zekerheid, want ik behoud liever die voordelen dan dat ik het pluspakket ontvang. Neemt niet weg dat het een mooie actie is, want de keuze qua entertainment is veel uitgebreider en niet iedereen kiest voor espn (ik als sportliefhebber wel)!

Hoi ​@Forumgebruiker62 . De vetgedrukte zaken zitten al in je huidige Alles-in-1 abonnement. ALLES-IN-1 STANDAARD lijkt mij??? Die raak je dus niet kwijt.

Vast bellen heeft helemaal niets van doen met welke voordelen dan ook. 

In Level 3 kun je zelfs kiezen voor gratis pluspakket én gratis espn compleet.

Zit opnemen niet ook al standaard in het '’standaard'’ abonnement? Zelf heb ik A-i-1 Instap dus dat weet ik even niet.

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 994 reacties
  • 5 februari 2025
engen87 schreef:

Gewoon afwachten. 

• 766 reacties
  • 5 februari 2025

@PeterG het pluspakket is toch standaard bij elk level. ESPN is een keuze.

Ik zie nu mijn denkfout in een eerdere react als Forumgebruiker62 enkel van Combivoordeel regeling veranderd blijft de rest waarschijnlijk gelijk.

PeterG
Superuser
  • 60906 reacties
  • 5 februari 2025

Dat weet ik ​@Rowi. Meer om het feit dat dan ook ESPN gratis erbij kan. 

Dit in tegenstelling tot de oude (!) Alles-in-1 voordelen waar ​@Forumgebruiker62 nu nog onder valt. Daar is het nog Pluspakket OF ESPN Compleet. Niet en.

• 766 reacties
  • 5 februari 2025
PeterG schreef:

Dit in tegenstelling tot de oude (!) Alles-in-1 voordelen waar ​@Forumgebruiker62 nu nog onder valt. Daar is het nog Pluspakket OF ESPN Compleet. Niet en.

Dan ben ik wel benieuwd hoe oud dat is. Dat moet nog voor 2019 zijn.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1845 reacties
  • 5 februari 2025
engen87 schreef:

Geduld dus en ze zeggen sorry. Met de laatste zin zegt KPN dat de desk niet kan helpen omdat die natuurlijk ook niet in staat zijn om de opstoppingen in de infrastructuur op te lossen. Daarmee voorkomen ze dat iedereen de desk gaat bellen om daar te horen dat de dooie mus bijna weer gaat vliegen maar nog even niet.

Als iedereen net zo actief is om te reageren op de herbevestiging over 6 maanden dan zal dat in ieder geval geen probleem zijn voor de meeste klanten.

Met plaatsvervangende schaamte…

PeterG
Superuser
  • 60906 reacties
  • 5 februari 2025

Klopt ​@Rowi. . Die Alles-in-1 abonnementen werden uitgegeven tot zomer 2017. Ik heb er ook nog een. Overstappen naar de huidige was met mijn vele pakketten juist minder voordelig. Maar nu met de nieuwe voordelen mogelijk weer niet; dat moet ik nog bestuderen. Heb geen haast. ​

Forum|alt.badge.img+3
Rowi. schreef:

Wat de vraag van ​@Forumgebruiker62 betreft ook in oudere KPN Compleet voordeel regelingen was het pluspakket standaard vanaf Hussel na 2019 een bepaalde tijd niet.

Ik vermoed dat het Spotify abonnement niet meer gratis zal zijn met de nieuwe regeling dus mijn voorzichtig advies is nog even niets veranderen.

Hoe oud is in dit geval oud?

@Rowi. ik heb sinds eind 2014/begin 2015 abonnementen. Op zich tevreden daarmee! KPN bevalt me gewoon goed! Ik gebruik Spotify premium echt veel en ook KPN veilig staat geïnstalleerd en werkt fijn. Dat wil ik dus liever niet kwijt. Ook vast bellen en het opname-pakket gebruik ik nog met enige regelmaat. Ik zou blijven kiezen voor espn als keuzepakket, dus in feite gaat het in mijn geval “alleen” (bedoel het niet negatief) om het plus-pakket.  Ik wil voorkomen dat ik het aanzet, terwijl ik dan onverwachts dingen kwijtraak die ik veel (meer) gebruik en in die zin voor mij meer waarde hebben. Ik wacht rustig op een aanvullende reactie van KPN. Het heeft geen haast.

Forum|alt.badge.img+3
PeterG schreef:

@PeterG en ​@Rowi.ja hoe mijn abo precies heet weet ik niet, maar ik kon inderdaad kiezen tussen espn plus pakket als gratis optie. Verder kan ik mij nog herinneren dat de zogenaamde husselpakketten voor mij niet (financieel) interessant waren. Dat verschilde echter per persoon, ook afhankelijk van je wensen. Daar heb ik toen dus niet voor gekozen. Ik vermoed dat vast bellen er los van staat. Ben niet zeker van het opname-pakket, kpn veilig en Spotify. Kpn veilig staat als los onderdeel vermeld in Mijn KPN, net zoals vast bellen. 

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2752 reacties
  • 5 februari 2025
Lal56 schreef:

Dag,

De combivoordelen kan ik niet activeren. Vanaf gisteren telkens deze melding 

Keuzevoordeel Tijdelijk Niet Beschikbaar

Sorry, wegens succes is het nu niet mogelijk je keuzevoordeel te wijzigen. Probeer het later nog een keer via de MijnKPN app. Ook onze klantenservice kan je helaas niet verder helpen.

Weet iemand of dit opgelost is?

vanmorgen rond 8 uur werkte het rond de middag was het weer eruit

• 766 reacties
  • 5 februari 2025

@Forumgebruiker62 

Het Opnemenpakket zal hier ook los van staan. Blijft Spotify over als twijfel geval. Zolang je niet veranderd naar TV+ dan zal het waarschijnlijk niet zo'n vaart lopen dan krijg je zelfs met level 1 standaard het TV pluspakket  en kan je ESPN Compleet kiezen.

Maar wacht gewoon een bericht van een moderator af dat blijft het beste advies.

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Als ik Film1 wilt afmelden krijg ik dit te zien: 

Terwijl Film1 niet in de Combivoordeel zit:

Als ik Film1 opzeg dan mis ik een punt en dan kan het zijn dat me “Combivoordeel veranderd”. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Want ik wou wat anders gaan nemen, of helemaal niet. Videoland is gelukt trouwens, die heb ik nu als “cadeau”. Ben van Videoland Standaard naar Videoland Premium gegaan. 😉👍🏼

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
MennoG78 schreef:
Lal56 schreef:

Dag,

De combivoordelen kan ik niet activeren. Vanaf gisteren telkens deze melding 

Keuzevoordeel Tijdelijk Niet Beschikbaar

Sorry, wegens succes is het nu niet mogelijk je keuzevoordeel te wijzigen. Probeer het later nog een keer via de MijnKPN app. Ook onze klantenservice kan je helaas niet verder helpen.

Weet iemand of dit opgelost is?

vanmorgen rond 8 uur werkte het rond de middag was het weer eruit

Heb hetzelfde probleem nu al 2 dagen bezig en iedere keer niet beschikbaar

• Helper
  • 26 reacties
  • 5 februari 2025

Geloof mij, dit is bewust door kpn op slot gezet voor een grote groep vaste klanten. Ik kan niks anders bedenken waarom het nog niet is opgelost. 

Liane Hendriks
Helper
Forum|alt.badge.img
engen87 schreef:

Geloof mij, dit is bewust door kpn op slot gezet voor een grote groep vaste klanten. Ik kan niks anders bedenken waarom het nog niet is opgelost. 

Inderdaad heb er ook weinig vertrouwen in

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2752 reacties
  • 5 februari 2025
engen87 schreef:

Vanmorgen kon ik het anders gewoon aanpassen.

Reageer